Hallo,
Ik zat toevallig op een de ''site'' van een GoT''er hier te kijken (mp3.com/greenskin)
en zag toen dit staan op dezelfde pagina:
Want ik maak net graag muziek en ik ben van plan om wat van mijn werken op te sturen naar een platenmaatschappij.
Maar deze maatschappijen zijn niet vies van het jatten van muziek wat, en dat is niet cool wat je je wel kunt bedenken
Ik zat toevallig op een de ''site'' van een GoT''er hier te kijken (mp3.com/greenskin)
en zag toen dit staan op dezelfde pagina:
Ben ik nou gek of houdt dit in dat zij jou gratis copyright verlenen? Of is vanaf dan jouw muziek hun eigendom?Copyright notice. All material on MP3.com is protected by copyright law and by international treaties.
You may download this material and make reasonable number of copies of this material only for your own personal use.
You may not otherwise reproduce, distribute, publicly perform, publicly display, or create derivative works of this material, unless authorized by the appropriate copyright owner(s).
Want ik maak net graag muziek en ik ben van plan om wat van mijn werken op te sturen naar een platenmaatschappij.
Maar deze maatschappijen zijn niet vies van het jatten van muziek wat, en dat is niet cool wat je je wel kunt bedenken