De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
doe er ook maar een goeien link by,
laterzz
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Verwijderd
Het geluid: behoorlijk indrukwekkend, vooral die subwoofer is ruim voldoende voor achter een pc. Komt lekker laag & heeft genoeg power om de trap in het huis mee te laten trillen. Maar over de hogere frequenties ben ik wat minder te spreken. Vooral op wat zachter volume is er echt te weinig hoge treble. Als je het volume weer wat verder opendraait daarentegen komen de hoge tonen weer meer naar voren, maar wil de subwoofer weer veels te veel overstemmen (mooi voor bassdummy''s, maar ik wil de buren nog een beetje te vriend houden
Verder zit er nog een koptelefoon uitgang en een microfoon ingang op de rechter sattelite. Maar ik heb zelf de microfoon ingang maar niet verbonden met m''n geluidskaart (sb live) omdat je dan opeens behoorlijk wat ruis krijgt... De ingebouwde versterker produceert zowiezo al wat xtra ruis, wat vooral blijkt als je een koptelefoon inplugt op de sattelite. Bovendien vind ik het ook minder dat de bass & treble niet werken als je een koptelefoon inplugt. De 3d-stereo knop werkt wel nog gewoon. Al gebruik ik die 3d-stereo knop niet echt veel. Meestal staat hij bij mij op een kwart of minder omdat hij dan toch wel een mooi effect geeft, wat ik zelfs begin te missen als ik m''n koptelefoon rechtstreeks inplug op m''n geluidskaart. Maar voluit klinkt het echt veel te hol en galmerig.
Het viel me verder op dat ze de bass knop gewoon als volumeknop voor de subwoofer hebben laten werken... Op zich werkt dat natuurlijk ook perfect, maar of het nou wel helemaal de goede manier is...
In elk geval zijn ze de prijs zeer zeker waard, en je zit er precies mooi mee op je budget!