De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Tja, kijk eens bij de overige geluidsinstellingen zou ik zo zeggen, bijv. bij ''open program'' of ''error'' ofzo, wellicht is hier dat irri-soundje ook gekozen
Nee, dat kan het volgens mij niet zijn, omdat er helemaal geen geluid moet zijn. Het is "zomaar"
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hee, ik heb ehtzelfde en volgens mij begon het na de instalatie van een oudere versie van napster.
Als ik met de muis klik doet ie ''t soms maar soms ook helemaal uit ''t niets.
Ook is het wel eens een hele dag rustig, erg vreemd.
Ik dacht eerst aan een of ander virus maar avx vind echt niks.
Als ik met de muis klik doet ie ''t soms maar soms ook helemaal uit ''t niets.
Ook is het wel eens een hele dag rustig, erg vreemd.
Ik dacht eerst aan een of ander virus maar avx vind echt niks.
heb ik ook en ik weet waarom:
als ik de internet explorer open heb, dan hoor je ook zo''n klikje als je op een link clickt.
nu zijn er banners, van die irri reclamedingen, die zichzelf reloaden, of vervangen en dat gaat met twee klikjes gepaard.
ook de banners op t.net!
als ik de internet explorer open heb, dan hoor je ook zo''n klikje als je op een link clickt.
nu zijn er banners, van die irri reclamedingen, die zichzelf reloaden, of vervangen en dat gaat met twee klikjes gepaard.
ook de banners op t.net!
waarom hoor ik dan geen klikjes........
gamers.nl heeft het ook 
op bepaalde punten vindt ik die site vrij lame. die ads verstoren ook je back knop. omdat alle ads die worden geladen dus ook in die lijst komen te staan
op bepaalde punten vindt ik die site vrij lame. die ads verstoren ook je back knop. omdat alle ads die worden geladen dus ook in die lijst komen te staan
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
Pagina: 1