Toon posts:

[BC3] 2200 op standalone?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de mustek v300k (http://www.mustek.com/html/prod_img/dvd-v300k.html) besteld.

Nou vroeg ik me af of het mogelijk mijn Creative 2200 setje hierop aan te sluiten. Met de Creative 2500 lukt het wel, maar daar zit zo''n receivertje bij.

Zijn die Receivertjes ook los verkrijgbaar ergens? Of zijn er andere low-budget receivertjes. Nog maals het is gewoon voor mijn kamer, hoeft niks speciaals te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
No-one?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

hhhm, ff die site gechecked. Het is dus een dvd speler waar geen dolby digital (ac-3) decoder inzit.

Wat jij dus nodig hebt is een losse 5.1 decoder. Geen receiver! Eerlijk gezegd vind ik het knap stom dat je deze combo gekocht hebt. |:(

Je wéét toch dat er in jou speakersetje geen dolby digital decoder zit, waarom in godsnaam bestel je dan een DVD-speler zonder ingebouwde decoder!????? Terwijl er zo veel zijn die er wel een hebben. Dan had je dit dus gewoon kunnen aansluiten (dan zit dat "recievertje" zeg maar in de DVD-speler ingebouwd).

Nee, je hebt jezelf een beetje met een jammere combinatie opgescheept. |:(

Oh, en zo''n ac-3 decoder kan je gewoon bij de hifi-winkel kopen. Ze kosten van 300 tot 3000 gulden. Maar ik zou OF geen 2200 gekocht hebben (waarom heb je die dan ook gekocht :? ) OF snel die DVD speler annuleren en er een bestellen met ingebouwde Dolbydigital decoder.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp