"I sit in my room and imagine the future."
Hans
als je in virtualdub bezig gaat moet je video en audio op directstream copy zetten... dan ga je met die 2 markers het stuk film markeren wat je eraf wil knippen... als je dat gedaan hebt druk je op delete... daarna doe je gewoon save avi
je kan ook bijvoorbeeld de aftiteling ff apart saven en dan opnieuw comprimeren op een extreem lage bitrate.. en vervolgens dat stuk weer aan de film plakken... (is wel erg tijdrovend)
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
lolOp dinsdag 29 mei 2001 17:54 schreef oral-B het volgende:
DIVX besnijden??? Joodse video of zo?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
das de snelste oplossing....als je in virtualdub bezig gaat moet je video en audio op directstream copy zetten... dan ga je met die 2 markers het stuk film markeren wat je eraf wil knippen... als je dat gedaan hebt druk je op delete... daarna doe je gewoon save avi
ff wachten en klaar.
of je gaan overburnen op een 80min cd. dat is nog het makkelijste.
Maargoed ik zal eens proberen die shit met VirtualDub te deleten..
Tnx iig
| I've got permission to color outside the lines |
Ik denk dat Philips Premium cd''s het wel doen, anders TDK.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
en nu is ''t eindelijk gelukt