[BC3] DivX file besnijden

Pagina: 1
Acties:

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:24

Theeboon

theebonen bestaan!

Topicstarter
Ik heb een AVI file van 703 meg. Nou is dit net 1 meg te groot om te kunnen branden, en moet ik dus een stukje eruit snijden.

Met VirtualDub heb ik al een poging gewaagd maar ''t wilde niet lukken. Kan iemand me misschien stap voor stap uitleggen hoe ik dat doe in VirtualDub?

"I sit in my room and imagine the future."

• Hans van Eijsden
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-01 17:59
Ik kan je niet helpen op de manier dat jij het wil, maar ik heb wel een andere tip voor je: download Nero op http://www.ahead.de, mail me voor de key en brand vervolgens de CD met Nero. Daarmee kan je hem namelijk overburnen, zodat je op een CD van 700MB, 712MB o.i.d. kwijt kan.... is dat een oplossing?

Hans

https://www.hansvaneijsden.com

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 13:08

Steffie

Opaque

die optie hierboven neemt de minste tijd in beslag... 712MB is wel erg veel, denk eerder 704MB het maximale is...

als je in virtualdub bezig gaat moet je video en audio op directstream copy zetten... dan ga je met die 2 markers het stuk film markeren wat je eraf wil knippen... als je dat gedaan hebt druk je op delete... daarna doe je gewoon save avi

je kan ook bijvoorbeeld de aftiteling ff apart saven en dan opnieuw comprimeren op een extreem lage bitrate.. en vervolgens dat stuk weer aan de film plakken... (is wel erg tijdrovend)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

DIVX besnijden??? Joodse video of zo?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op dinsdag 29 mei 2001 17:54 schreef oral-B het volgende:
DIVX besnijden??? Joodse video of zo?
lol :D d8 ik ook ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

als je in virtualdub bezig gaat moet je video en audio op directstream copy zetten... dan ga je met die 2 markers het stuk film markeren wat je eraf wil knippen... als je dat gedaan hebt druk je op delete... daarna doe je gewoon save avi
das de snelste oplossing....

• LeNNy
  • Laatst online: 23:15
met virtualdub werkt het gewoon. idd. audio en video op direct stream. slecteer het stukkie wat eruit moet > delete en dan save as.

ff wachten en klaar.

of je gaan overburnen op een 80min cd. dat is nog het makkelijste.

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Topicstarter
Ja, het rare is dus dat ik ''em niet kan overburnen in Nero... Of ''t ligt aan m''n writer (Philips, dus go figure) of aan m''n CD-R''s (Fujitsu 80 mins).

Maargoed ik zal eens proberen die shit met VirtualDub te deleten..

Tnx iig :)

Verwijderd

gewoon in adobe premiere laden door midden knappen en hoppa klaar

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:47
adobe premiere is echt een vies proggie. Maarjah moest het laatst voor school gebruiken..

| I've got permission to color outside the lines |

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Je kan beter de credits extra comprimeren (:?)

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-03 14:59
Kijk even op zo''n cdr info site, de ene 700 MB cd is net wat groter dan de andere.
Ik denk dat Philips Premium cd''s het wel doen, anders TDK.

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Topicstarter
Euh als ik ''t stukje eruit knip en dan save AVI file dan krijg ik een bestand van 650 ipv 700 meg waarvan de helft van de audio weg is :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Gewoon overburnen met nero, op cd''s van basf lukt geheid. zelf al een paar van 712 MB''s gemaakt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Topicstarter
Ja OK maar ik heb nu ff geen BASF cd''s....

Verwijderd

avichop gooit hem in twee stukken.

of je doet flskmpeg ofzo?

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:20

spok9

Groen...

Je selecteerd in virtual dub het stuk loze film (kan bij edit --> set selection start/end). En druk op delete, vervolgens audio en video op direct stream copy en saven maar.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

avichop werkt ut beste, alleen schat mb''s soms verkeerd in :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Topicstarter
Heb ''t nu met Nandub gedaan (is ei''k ''t zelfde als VirtualDub maar er zal wel een of andere vage instelling anders staan)
en nu is ''t eindelijk gelukt :)

Pagina: 1