De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als het trouwens echt klein moet zijn, dan kan je ook naar een JVC ux7000 kijken, dat vind ik echt een heel mooi setje, voor het formaat. Het is geen "huiskamervuller" qua geluid, maar het klinkt wel erg lekker!
Verder vind ik erg mooi, de saphira setjes van sony. Voor 1000 piek ongeveer heb je dan een cd-tuner-versterkertje en twee verassend mooi klinkende speakertjes!
ff voor de duidelijkheid:
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Vergeet niet dat de Saphira met sub en 2 sattelieten ronduit klote klinken. Die met die 2 gewone speakers klinken we mooi, zelfs de bas is goed, maar dan begin je toch al bij de 1200 piek. En dan koop ik liever die Denon die ik hierboven beschrijf.Op dinsdag 29 mei 2001 15:43 schreef JvS het volgende:
Mijn broertje heeft de sony MHC313. Da''s een verre voorloper van de jouwe. Ik vind dat zelf wel een heel mooi setje.
Als het trouwens echt klein moet zijn, dan kan je ook naar een JVC ux7000 kijken, dat vind ik echt een heel mooi setje, voor het formaat. Het is geen "huiskamervuller" qua geluid, maar het klinkt wel erg lekker!
Verder vind ik erg mooi, de saphira setjes van sony. Voor 1000 piek ongeveer heb je dan een cd-tuner-versterkertje en twee verassend mooi klinkende speakertjes!
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Ecodan warmtepomp
Ja, dat zijn disco dingenOp dinsdag 29 mei 2001 15:45 schreef JT het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de Saphira met sub en 2 sattelieten ronduit klote klinken.
Ik had een Sony DHC-MDX10 (zoiets), met 3 cd wisselaar, minidisk, tuner, versterker en 2 tapes (die ik nooit gebruikt heb
Anyway, die heb ik 4 maanden in huis gehad. Toen ging de line in (waar m''n pc aan hing) kapot (vraag me niet hoe), dus ik heb hem weggebracht ter reparatie. Dat was begin september vorig jaar.
Begin november (!) kwam hij terug van Sony met de mededeling dat er niets mis was met het apparaat. Ik geloofde het niet, dus ik heb hem samen met een medewerker van de winkel uitgepakt en aangesloten. Hij stond in de demostand, we halen hem van demostand af, het apparaat begint te flippen (hoort relais heel snel achter elkaar omslaan) en na 3 seconden was de set dood. Deed helemaal niets meer en weigerde alle dienst. Gelukkig maar dat dat in de winkel gebeurt is
Hij ging dus wéér terug ter reparatie, en dit keer was hij pas half februari terug. Ik heb hem meegenomen, hij heeft wel TWEE dagen gewerkt, en toen flipte het apparaat weer ineens - omslaande relais en 3 seconden later was hij dood. Dus wéér met het apparaat terug.
Toen was het 22 mei en het apparaat was nog steeds niet terug, dus ik mocht van die gasten wat anders uitzoeken voor het bedrag dat ik betaald had. Uiteindelijk maar 3 losse componenten gekozen; Sony STR-DE135 versterker/receiver, Sony minidisk-deck MDS-JE530 (oud model, kreeg flinke korting en de 640 met LP was me te duur) en een Sony CDP-XE270 cd-speler (idd alles Sony maar veel anders hadden ze ook niet).
Daar heb ik m''n B&W DM5 boxen uit 1973 aangehangen die ik op zolder aangetroffen had en ik ben er meer dan tevreden mee.
Geef mij maar een Warsteiner.
Ecodan warmtepomp
Maar zijn er nog meer mensen met goede/slechte ervaringen over Sony en of JVC?
En die prijzen is dat goedkoop of weten jullie een goedkopere winkel. (ik zat zelf ook nog aan de makro te denken, maar hebben die deze setjes wel?)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De Makro heeft vaak setjes te koop, misschien niet diegene die jij in gedachten had, maar goed.
Geef mij maar een Warsteiner.
Dat kan je het beste uitvogelen op prijsvergelijkingssites:Op dinsdag 29 mei 2001 16:52 schreef zandpaddo het volgende:
En die prijzen is dat goedkoop of weten jullie een goedkopere winkel. (ik zat zelf ook nog aan de makro te denken, maar hebben die deze setjes wel?)
www.elcheapo.nl
www.miepknieep.nl
www.consumerdesk.nl
www.macropolis.nl
www.kelkoo.nl
www.kieskeurig.nl
prijsvergelijk.pagina.nl
die saphiree die ik hierboven al noem, kan je voor 860 gulden bij miepkniep kopen. Da''s wel een hele leuke prijs voor zo''n setje hoor!
Welke is nu beter, die saphira die jij bedoelt of die dhc-m373? Die laatste heeft ook MDOp dinsdag 29 mei 2001 17:32 schreef JvS het volgende:
[..]
Dat kan je het beste uitvogelen op prijsvergelijkingssites:
www.elcheapo.nl
www.miepknieep.nl
www.consumerdesk.nl
www.macropolis.nl
www.kelkoo.nl
www.kieskeurig.nl
prijsvergelijk.pagina.nl
die saphiree die ik hierboven al noem, kan je voor 860 gulden bij miepkniep kopen. Da''s wel een hele leuke prijs voor zo''n setje hoor!
de saphira klinkt duidelijk beter. Hij heeft veel betereeee speakers.Op dinsdag 29 mei 2001 18:24 schreef zandpaddo het volgende:
[..]
Welke is nu beter, die saphira die jij bedoelt of die dhc-m373? Die laatste heeft ook MD
Je had in je eerste lijstje ook sets zonder md staan, dus ik dacht dat dat misschien ook wel kon.
Je kan er natuurlijk later altijd nog een md-spelertje bij kopen. Kan je kiezen tussen portable of een bijpassende.