🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Heb al een paar Hauppauges gehad, ben er erg tevreden over. Beeld is goed, geluid stereo (niet allemaal!), Linuxwerking weet ik niet, maar ik neem aan dat dat wel goed zit (chipset is veelgebruikt). 2dehands zijn ze niet duur, 100-150 ofzo, ligt eraan of je bijv. radio wilt.
De Rave is dus echt wel mono he. Als je stereo wilt moetje de PCTV Pro kopen. Dan krijg je er meteen FM en afstandsbediening bij... Ik heb al een paar Miro kaartjes gehad (nu de PCTV Pro) en ben altijd erg tevreden geweest. De Hauppage software is ongelooflijk klote, die van Miro veel beter, zou dus zeker voor de Miro gaan. Ga er wel van uit, dat wanneer je een kaart wilt hebben die stereo is (en redelijke kwaliteit heeft), je dan echt wel zo''n 250 piek kwijt bent...
Ik heb hier ook zo''n PCTV Pro kaartje (in stereo en nintendo 64 werkt perfect). Werkt perfect, alleen onder linux weet ik niet maar dat ga ik straks uitproberen.
Pagina: 1