Toon posts:

[BC3] Eltax 5.1 DTS speakers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij megapool staat een ELTAX Dolby Prologic en DTS luidsprekerset in de folder voor 499 piek. Bestaande uit een actieve subwoofer en 5 surround speakers.
Kent iemand dit setje en zou het wat zijn voor bij mijn PC?

*D

Verwijderd

Deze eltax speakers zijn officieel geen computerspeakers.

Ik vind ze persoonlijk zeker voor het geld van slecht 499,- erg goed.

Vooral de subwoofer is erg goed (beter dan die van Jamo)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

ga ''s luisteren zou ik zo zeggen. Ik denk dat het (veel) beter klinkt dan de pc-speakertjes van 500 piek, mar voor 500 piek kan je natuurlijk niet al te veel verwachten.

Verder zijn het natuurlijk gewoon "hifi" ( :P ) speakers, dus moet je deze wel op een versterker aansluiten.

Wat heb je momenteel staan? Want als je 5.1 geluid wil moet je er toch een dolby digital/DTS versterker op aansluiten. Of een dolby prologic versterker mét 5.1input op een sblive ofzoiets.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu nog een SB128 PCI kaartje. Maar ik ben dus op zoek naar iets anders. Ik zit te denken aan de Videologic Sonic Fury of iets in die geest met een paar goede speakers en eventueel een aparte versterker erbij.

:9~

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik wou dus net een topic hierover openen, ik wil ze nl. ook gaan kopen. Dit zijn ze http://www.eltax.dk/html/Products/Speakers/starlight/starlight_body.html

Verwijderd

Topicstarter
Als ik nu de actieve Sub en de twee voorste sat''s op de 1e uitgang van de geluidskaart aansluit. De achterste sat''s op een standaard (2kanaals) versterker aansluit en dan deze versterker op de 2e uitgangen van een 5.4 of 4.1 geluidskaart aansluit. Gaat dit dan werken?????:?
Ik heb namelijk nog een versterkers staan. Het gaat me dan met name om de effecten die ik wil horen bij het spelen van spellen (EAX en D3d)
De center speaker is dan over, maar die kan ik misschien ook wel achter een versterker hangen.
Pagina: 1