Toon posts:

[BC3] Mensen met een Terratec EWX 24/96,.. Unite !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er hier nog meer mensen met een EWX 24/96 die de support van Terratec helemaal zat zijn ?
Zo ja, zouden jullie dan net als ik een flinke stapel boze mailtjes die kant uit kunnen sturen.
Het is een geweldige kaart maar die drivers, het is om te janken....., ze nemen niet eens de moeite om terug te mailen, shit man I''m pissed !

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 22:13

Backspace-NL

New and Improved!

Op maandag 28 mei 2001 21:10 schreef AE-35 het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen met een EWX 24/96 die de support van Terratec helemaal zat zijn ?
Zo ja, zouden jullie dan net als ik een flinke stapel boze mailtjes die kant uit kunnen sturen.
Het is een geweldige kaart maar die drivers, het is om te janken....., ze nemen niet eens de moeite om terug te mailen, shit man I''m pissed !
Allemaal leuk en aardig maar ''een flinke stapel boze mailtjes'' zal hun echt niet bewegen om plotseling beter support te leveren. Terratec support is nu eenmaal vrijwel niet bestaand, live with it. Ik heb inmiddels twee kaarten van hun gehad, en dat waren ook direct de laatste twee kaarten die ik van Terratec gekocht heb.

Ik wil trouwens wel effe bij ze langs gaan.. Die lui zitten hier in de buurt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmm, niet eens zo''n slecht idee >:)

Maar evengoed is het wel een schande, je koopt een kaart van bijna 500 piekies en de support die je krijgt is nog geen dubbeltje waard.
Zij vinden Win 2k nog een nieuw OS, mwhoa, bestaat pas anderhalf jaar ofzo.

Verwijderd

heb ''m zelf ook, en ben er erg tevreden over.
ik draai overigens wel 98SE, geen win2k, zoals ook wordt aanbevolen in de manual...

geen problemen met drivers ofzo, ook de nieuwe beta''s niet, al heb ik daar ieeetsie meer underruns mee dan de drivers van m''n CD-tje....

maar ja, ik kan je geen ongelijk geven dat ze niet echt opschieten met drivers...

Verwijderd

Topicstarter
Da''s waar Win 98 werkt prima, maar ja aangezien Win 2K het enige stabiele OS van MS is lijkt het me niet meer dan logisch dat zij ff een stabiel werkend WDM drivertje bouwen hiervoor, die beta WDM van een maandje terug is nog slechter dan de oude NT drivers, het enige voordeel is dat ze wel ASIO support leveren maar ja dat weegt niet op tegen alle nadelen van die beta drivers.

En inderdaad de kaart is helemaal top, daarom is het zo jammer dat de support waardeloos is.