Toon posts:

[BC3] tv-out opnemen op video

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een PowerColor Geforce 2 GTS 64MB Pro met TV-OUT. Ik had deze TV-out dus met een S-Video kabeltje in me tv gedaan en toen het beeld overgeswitched naar mijn tv. Op deze zelfde tv had ik nog een video aangesloten. Ik wilde dus mijn beeld op video opnemen maar als ik opnam kreeg ik alleen zwart beeld. Weet iemand misschien hoe ik dit goed kan opnemen??

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:20
Je TV wil waarschijnlijk niet het beeld vertalen naar composiet, omdat hij dat niet nodig acht. Sluit het rechtstreeks met composiet (==tulp) aan op je video.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 28 mei 2001 21:12 schreef dennisdotcom het volgende:
Je TV wil waarschijnlijk niet het beeld vertalen naar composiet, omdat hij dat niet nodig acht. Sluit het rechtstreeks met composiet (==tulp) aan op je video.
Dan ga je ervanuit, dat het een masterlijk genoege TV is, dat-ie inkomend signaal gelijk weer via de scart naar de videorecorder mikt. Dat kan; dat doet de mijne ook.
Het kan dan zijn, dat je ergens in een menu''tje moet instellen welk videosignaal hij naar wat moet sturen (in dit geval: s-vhs ==> Scart1). En je moet uiteraard op je videorecorder instellen dat-ie dan van de scart moet opnemen (neem aan dat je dat al wist :z ).

Mocht je niet zo''n luxe TV hebben, sluit dan je tv-out direct aan op je VCR.

Mocht je tv-out het helemaal niet doen: Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcobelen/utfsey.gif :P
( (c)Exirion)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp