[BC3] !! help !! hoe sla ik op in cool edit 2000 ?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een wave in Cool Edit 2000 en daar moet goed in geknipt worden. Dus ik heb allemaal cue''s in de playlist staan. Heel prachtig :)

Maar nu wil ik de sessie opslaan zodat ik de volgende keer het hele zaakje weer zo kan oproepen ... maar hoe :? Ik namelijk alleen maar kiezen tussen wav en au enzo en dan worden die cue''s niet opgeslagen.

Is er een oplossing? Anders moet ik de hele tijd me pc aan laten staan ... lijkt me ook nie echt zo''n suc6

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Je hebt een trial neem ik aan ? Daarbij kan je bij het opstarten kiezen voor functionaliteit die je bij je sessie wilt gebruiken, kies hierbij de opties die je wilt gebruiken... klaar.

• BC3 Victim
Je hebt een trial neem ik aan ?
Nee... ik heb de volledige versie :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Nou, je moet gewoon in een sessie-scherm gaan staan, dus waar je de waves afzonderlijk onder en achter elkaar zet. Dan kies je daar voor de sessie op te slaan, gevolg is dat Cool Edit een .ses bestand aanmaakt en je hoogswaarschijnlijk vraagt of je alle onopgeslagen losse .wav-jes wilt opslaan.

Als je dan de volgende keer de .ses laadt, dan worden alle wavjes die je gebruikt hebt weer keurig op hun plaats gezet!

-----------
Aanvulling:

Plotseling ben ik er niet meer zo zeker van dat je dit bedoelt. Volgens mij slaat Cool Edit de dingen die je eruit knipt op in temp bestanden en het programma slaat in het .pk bestand op waar en hoe die bestanden zijn en waar ze in de originele wave stonden

• BC3 Victim
Ik had cue''s in een single waveform view gedaan. En opgeslagen als wave met .pk bestand. Daarna naar multiview gegaan de sessie opgeslagen.

Maar ik ben ze toch kwijt |:(

• BC3 Victim
Maar ik ben ze toch kwijt |:(
simply go to File>Save As and check the box labeled "Save Extra Non-Audio Information." This will allow you to retain your cue and playlist settings.

Het vinkje staat altijd aan en nu net niet |:(
stom..stom stom

Pagina: 1