De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
yep!, hou je je andere hand tenminste vrij voor wat andersOp maandag 28 mei 2001 19:36 schreef MisterDon het volgende:
Maar ACDsee roelt idd het zwaarst
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Gebruik jij Page Down of je scroll wieltje?Op maandag 28 mei 2001 23:17 schreef psygho het volgende:
[..]
yep!, hou je je andere hand tenminste vrij voor wat anders
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
scroll wheeltje met de linkerhandOp maandag 28 mei 2001 23:37 schreef 220volts het volgende:
[..]
Gebruik jij Page Down of je scroll wieltje?
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Ik ben btw erg gecharmeerd ook door het programmatje zoombrowser geleverd bij mijn canon digitale camera... erg handig ook..
Verwijderd
Idd, zoombrowser gebruik ik ookOp dinsdag 29 mei 2001 11:15 schreef henkleerssen het volgende:
Irfanview is ook prima... en ECHT gratis
Ik ben btw erg gecharmeerd ook door het programmatje zoombrowser geleverd bij mijn canon digitale camera... erg handig ook..
mollie
Verwijderd
kan ook op slideshow heOp dinsdag 29 mei 2001 11:12 schreef psygho het volgende:
[..]
scroll wheeltje met de linkerhand
ja maar ik bepaal liever zelf welke foto ik hoelang zie,Op dinsdag 29 mei 2001 17:59 schreef Silacoid het volgende:
[..]
kan ook op slideshow he
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?