[BC3] Hoe fix ik dit? (zie plaatje)

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Zie plaatje...

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~snuve011/0015.jpg

Iemand suggesties?

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:16

Tylen

Neem mij niet te serieus

Ik denk niet dat je het nog op kan lossen... Misschien een tip voor de volgende keer. (ik weet het, heb je nu niets meer aan) doe een bescherm kapje voor je Sub.... Ik heb zo ook een keer mijn gewone speakers v*rn**kt.. :(

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Verwijderd

das makkelijk dat kan je niet fixen !!

dat wordt gewoon een nieuwe speaker

Verwijderd

proberen te lijmen (bestaat speciale lijm voor (bij speakerland of zo)
of laten reconen, alleen bij de duurdere speakers mogelijk, kost dan iets van een 300gulden!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Op maandag 28 mei 2001 14:22 schreef sub-zero het volgende:
das makkelijk dat kan je niet fixen !!

dat wordt gewoon een nieuwe speaker
als er voor die speaker een recone set is, dan is het heel makkelijk te fixen.. bovendien kost dat lang niet altijd 300 piek..

Verwijderd

Je kan proberen de rubbere rand te lijmen met solutie (bandenplak) maar ik denk dat er gespaard moet worden voor een nieuwe

Verwijderd

Dat word een nieuwe :D

Verwijderd

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 14:11 schreef Undertaker2 het volgende:
Zie plaatje...

Iemand suggesties?
plaatJE?!?! Laat dat ''JE'' maar weg :P

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zonde van je woofer, maar je kan dit laten repareren bij de eigenaar van deze -->site<--
Hij heeft er veel verstand van.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Je kan ook brede leukoplast nemen en erover heen plakken (wel eerst proberen het oude spul een beetje weg te halen)
steeds een klein stukje leukoplast pakken er aan 1 kant hoekjes uitknippen zodat hij de ronding van de speaker makkelijk over kan nemen en ook hem een beetje bol plakken zodat hij ook nog makkelijk kan bewegen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je moet ze laten "reconen" dat is niet zo heel erg duur. Er zijn meerdere bedrijven die dat doen, waarvan er al een genoemd is door Fatboy_of_Nirvana. Die doen het volgens mij ook als je ze naar een willekeurige hifi winkel brengt (die sturen die dingen dan gewoon door).

Het is zeker niet het einde van je speaker!
Op maandag 28 mei 2001 14:36 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
http://www.audiolab.nl/reparatie.htm

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Je kunt het met en 100 % siliconenkit proberen, heb 1 x een speaker op die wijze gerepareerd en dat werkte prima: ontvet wel de te verbinden delen goed, b.v. met een waasvrije thinner. Je kunt het beste aan de onderzijde v/d speaker wat plastic aanbrengen met tape of zo en aan de andere zijde de siliconen opbrengen in een dunne laag, de siliconen hecht namelijk niet op plastic.succes ermee!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Als het gewoon een budget woofer is van laten we zeggen 150 piek, zou ik gewoon meteen een nieuwe (eventueel betere, maar dat doet nu niet ter zake) aanschaffen. Was de woofer wel vrij prijzig, dan zou ik het overwegen de woofer opnieuw te laten reconen. :)

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-07 00:10
BizonTix!!! Werkt prima bij mij:)

Verwijderd

Ja bisontix gaat ook maar heeft minder flexibiliteit als een goede kwaliteit siliconen en hardt op den duur te veel uit. Als de openingen vrij groot zijn kun je met bisontix niet veel uitrichten, maar met siliconen kun je zelfs een flinterdun membraam maken wat zelfs de bassen in je speaker kan verbeteren! :?
Pagina: 1