De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Zou gaan voor een Sony of Sharp, wel met opnamemogelijkheid natuurlijk 
Deze merken zijn goed en degelijk en hebben veel functies. Welke winkel je daarvoor moet induiken?eigen keuze, bij hi-fi centers zijn ze goed op de hoogte van de ins en outs van Minidiscs, ze begonnen mij in ieder geval niet meteen de duurste aan te smeren
Deze merken zijn goed en degelijk en hebben veel functies. Welke winkel je daarvoor moet induiken?eigen keuze, bij hi-fi centers zijn ze goed op de hoogte van de ins en outs van Minidiscs, ze begonnen mij in ieder geval niet meteen de duurste aan te smeren
Verwijderd
Ik heb een tijdje geleden een Sony gekocht en ben er erg tevreden over. De Sharps schijnen het ook wel goed te doen.
''k denk dat dit wel een nuttig adres voor je is: http://www2.minidisc.org/portable_table.html
''k denk dat dit wel een nuttig adres voor je is: http://www2.minidisc.org/portable_table.html
okay tnx mensen
sony of sharp dus.
en linkje is idd wel nuttig tnx
sony of sharp dus.
en linkje is idd wel nuttig tnx
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je hebt tegenwoordig ook MD''s met longplay en als ik nu een nieuwe zou moeten kopen zou ik daar wel voor gaan 
Dus kijk ook eens goed naar de Sony MZ-R 500/700/900!
Dus kijk ook eens goed naar de Sony MZ-R 500/700/900!
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
Ikke Sharp hebbe , ikke wreed content zijn want Sharp goede minidisc recorder voor lage lage prijs zijn .
Ik heb alleen ervaring met de Sony: goed, maar als er zo''n draaiknop voorop zit, neem dan meteen maar een abonnement op de service-afdeling, want die is echt van ruk-kwaliteit. Ik draai bijvoorbeeld één vooruit, dan loopt de MD 6 nummers terug... Niet echt handig onder een radio-uitzending, zeker als je maar één MD hebt.
Laten we beginnen met de vraag:
Home-deck
of
Portable
Home-deck
of
Portable
Verwijderd
koop er 1 die 24bits is. sony is niet 24bits. die zijn nog 16... maar geluid van sony is wel ok
Pagina: 1