There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI
1) Geen idee maar ik verwacht van niet. Het is niet echt een standaard chippie namelijk (wordt alleen door asus gebruikt).
2) Waarom zou je dat willen als je toch al een andere tv-out hebt ? Elke willekeurige cpu die in dat moederbord past is snel genoeg om dat softwarematig te kunnen doen.
Waarom wil je eigenlijk linux gebruiken ? Wat ik zo hoor wil je een dvd/mp3/divx-standalone-achtig-ding maken... (wat op zich echt een extreem fijn idee is)... als je gewoon w2k of zoiets eropzet werkt het allemaal tenminste in 1 keer, installatie in 1-2 uur en dan ben je klaar. Eventueel remote accessable met VNC mocht je ooit onderhoud willen plegen, en klaar is kees.
Overigens kan met misschien nog wel een probleempje worden om dat moederbord met tv-out te vinden in Nederland... de praktijk leert dat die dingen per territorium optioneel zijn, niet per klant.
2) Waarom zou je dat willen als je toch al een andere tv-out hebt ? Elke willekeurige cpu die in dat moederbord past is snel genoeg om dat softwarematig te kunnen doen.
Waarom wil je eigenlijk linux gebruiken ? Wat ik zo hoor wil je een dvd/mp3/divx-standalone-achtig-ding maken... (wat op zich echt een extreem fijn idee is)... als je gewoon w2k of zoiets eropzet werkt het allemaal tenminste in 1 keer, installatie in 1-2 uur en dan ben je klaar. Eventueel remote accessable met VNC mocht je ooit onderhoud willen plegen, en klaar is kees.
Overigens kan met misschien nog wel een probleempje worden om dat moederbord met tv-out te vinden in Nederland... de praktijk leert dat die dingen per territorium optioneel zijn, niet per klant.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Dat tv ding kan je ook los kopen bij hun direct, maar ik zei een tv kaart voor tv om te encoden ding wordt ook opname apparaat) en ik gebruik Linux om dat ik er dan eigen programma''s voor kan maken integenstelling tot windows, windows is een nachtmerrie om goed te krijgen als standalone simpel te gebruiken systeem dat er uit ziet als een luxe console ding en niet als een gewone pc.
There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI