heb je dan geen legale divX films?! hahaa...Op zondag 27 mei 2001 21:34 schreef Dannizman het volgende:
Dit mag dus niet. Lees de faq eens...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
magical75@zonnet.nl
dank je alvast
ik beloof je ik doe niks illigaals ermee....
Verwijderd
*ImaStar hoopt dat ie geen regels heeft overtreden. Zo ja, hierbij m''n excuses aan de Mods.*
http://www.405themovie.com/Op zondag 27 mei 2001 21:37 schreef magical het volgende:
Als je een site weet mail me die ook even
magical75@zonnet.nl
dank je alvast
ik beloof je ik doe niks illigaals ermee....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het duurt ff....Op zondag 27 mei 2001 21:39 schreef Emotino het volgende:
[..]
slotje?!
is een goeie
met papier mache kun je alles maken!!