Toon posts:

[BC3] Wie ervaring met CDJ-100s van Pioneer???

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort wil :P ter uitbreiding 2 losse
CD-players aanschaffen.

Wie heeft er ERVARING met de Pioneer CDJ-100s
of andere (Gemini, Pioneer CDJ-500, etc. )

Greetzz from :P

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
* BC3 Victim heeft ervaring met de CDJ100S van Pioneer

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ga ineens voor een echte dubbelle , veel meer plezier . De JB Systems CD800 bijvoorbeeld , is exact dezelfde als een Denon(zelfde fabriek enz) , zeer veel functies en prachtige kwaliteit . Ik ben een fervent gebruiker van m''n DJ5000.

Verwijderd

superdingen!

wij hebben er verschillende in ons verhuurbedrijf en die dingen zijn werkelijk onverwoestbaar! :9

Als je ze ondersteboven houdt en ermee schudt, dan blijven ze nog normaal doorspelen!

kopen die handel, zeker omdat ze redelijk goedkoop zijn (in vgl met rest van pioneer cd''s)
de cd 500 MKII hebben we ook (weet niet of die nog bestaan), en die waren heel duur, maar niet zo super goed!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zondag 27 mei 2001 22:35 schreef real_raichu70 het volgende:
Ga ineens voor een echte dubbelle , veel meer plezier . De JB Systems CD800 bijvoorbeeld , is exact dezelfde als een Denon(zelfde fabriek enz) , zeer veel functies en prachtige kwaliteit . Ik ben een fervent gebruiker van m''n DJ5000.
Hehehe, heeft die MasterTempo dan? Is die oliegeveerd?? Zitten daar al digitale effect ingebouwd??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

NOT

JB wordt gemaakt in TAIWAN, denon in JAPAN
kan zijn dat bepaalde delen van denon komen, maar komt zeker niet uit zelfde fabriek!
(heb stage gedaan bij Transtel Sabima, belgische importeur en reparatiecentrum voor benelux van denon, vandaar dat ik hier zeker van ben!)

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ik heb ervaring met Denon DN200F mk2 en 3, ervaring met de Poineer CDJ 500 en met de Numark CDN 34.

Ik vind de Numark er met kop en schouders bovenuit steken qua geluid, bedieningsgemak, uitrusting. Het grootste voordeel van de Numark is dat als je laser een beetje op begint te raken (vaak te merken aan het minder lezen van CDR''s), je voor maar 75 piek per kant een compleet nieuw origineel lasertje plus loopwerk in de speler zet.

Ik zet er nu ongeveer elk jaar een nieuw setje lasers in, dus blijft dat ding perfekt als nieuw.

Bij Denon (ook erg goed, zeker van geluid) kost je zoiets een slordige 600 gulden (voor beide lasers) Dus dat scheelt nogal.

Als je heel erg gewend bent aan het draaien met een draaitafel zul je wellicht de Pioneers een stuk prettiger worden. Ik vind hun Cue functie een stuk minder lekker werken dan die van Numark en Denon, vooral omdat de knoppen van de Pioneer geen "klikje" hebben, iets wat ik altijd erg prettig vind.

Let bij aankoop vooral op de levensduur van de lasers adviseer ik je, omdat die vaak het eerste versleten zijn en duur om te vervangen.

Succes! :)

Verwijderd

De pitchfaders zijn veel te klein op die 2U hoge dubbels!

Heb net met een CDJ-700 gepielt, werkt best intuitief (ofzo), als je vinyl gewent bent.

Liever twee CDJ-100''s dan een dubbel dinkie :) Zal wel persoonlijk zijn.
Pagina: 1