Ik heb ervaring met Denon DN200F mk2 en 3, ervaring met de Poineer CDJ 500 en met de Numark CDN 34.
Ik vind de Numark er met kop en schouders bovenuit steken qua geluid, bedieningsgemak, uitrusting. Het grootste voordeel van de Numark is dat als je laser een beetje op begint te raken (vaak te merken aan het minder lezen van CDR''s), je voor maar 75 piek per kant een compleet nieuw origineel lasertje plus loopwerk in de speler zet.
Ik zet er nu ongeveer elk jaar een nieuw setje lasers in, dus blijft dat ding perfekt als nieuw.
Bij Denon (ook erg goed, zeker van geluid) kost je zoiets een slordige 600 gulden (voor beide lasers) Dus dat scheelt nogal.
Als je heel erg gewend bent aan het draaien met een draaitafel zul je wellicht de Pioneers een stuk prettiger worden. Ik vind hun Cue functie een stuk minder lekker werken dan die van Numark en Denon, vooral omdat de knoppen van de Pioneer geen "klikje" hebben, iets wat ik altijd erg prettig vind.
Let bij aankoop vooral op de levensduur van de lasers adviseer ik je, omdat die vaak het eerste versleten zijn en duur om te vervangen.
Succes!