De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik had zo''n kabel voor 7 piekOp zondag 27 mei 2001 17:56 schreef _Hades_ het volgende:
Kabeltje met 2 jackplugjes aan de uiteinden?
kost 10 piek ofzo.
Of gratis op school
als je van md --> pc wilt doe je het ene einde in de Line Out of in de koptelefoonuitgang van de MD, en andere eind in de Line In van je geluidskaart
als je van PC --> MD wil, doe je ene einde in Line Out van PC en andere eind in Line In van de MD...
simple as that
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
maar dan moet ik toch altijd nog eerst dat kabeltje hebben slimpie zo simpel als watOp zondag 27 mei 2001 17:59 schreef dreeke het volgende:
idd kabeltje met aan elk einde een 3,5mm jack plug
als je van md --> pc wilt doe je het ene einde in de Line Out of in de koptelefoonuitgang van de MD, en andere eind in de Line In van je geluidskaart
als je van PC --> MD wil, doe je ene einde in Line Out van PC en andere eind in Line In van de MD...
simple as that
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
jah, dan ga je toch bij de eerste beste winkel langs en je hebt voor 6,95 ofzo zo''n kabeltjeOp zondag 27 mei 2001 19:38 schreef Quib het volgende:
[..]
maar dan moet ik toch altijd nog eerst dat kabeltje hebben slimpie zo simpel als wat
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
Koop voor zo''n 150 piek een guillemot game surround fortissimo 2 (ofzoiets), dan kan je fijn met je optische kabeltje lekker digitaal gaan zitten doen. Je kan natuurlijk ook van sony voor zo''n 500 piek één of ander usb -> optical verloopgeval kopenOp zondag 27 mei 2001 17:55 schreef Quib het volgende:
ik heb een vraagje weet hier iemand hoe ik mijn md goedkoop op miojn pc kan aansluiten
thanx
Erik
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Nadeel is dat alle nummers aan elkaar vast komen te zitten als je er meerdere achterelkaar opneemt.
Sorry sorry, ik heb een grote fout gemaakt.Op dinsdag 22 januari 2002 11:52 schreef BalusC het volgende:
Huh? Denk je dat de topicstarter meer dan half jaar later nog hierin kijkt![]()
Ik zocht even naar wat dingen over MD's en zo ineens reageer ik, damn reflexes.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
HAllO!! ik gebruik geen hoofdtelefoon van een 10tje bij m'n md!!!!!! Kom nou, nee ik heb die sony groove gevallen!Op dinsdag 22 januari 2002 11:48 schreef exter het volgende:
Gewoon analoog opnemen klinkt prima, hoort het verschil met digitaal eigenlijk niet (helemaal niet met een koptelefon van een tientje).
Nadeel is dat alle nummers aan elkaar vast komen te zitten als je er meerdere achterelkaar opneemt.
Mooi is een woord van 3 letters .......AMD
Verwijderd
En een Philips van een tientje waar je zo blij mee bent.Op dinsdag 22 januari 2002 12:01 schreef steveman het volgende:
[..]
HAllO!! ik gebruik geen hoofdtelefoon van een 10tje bij m'n md!!!!!! Kom nou, nee ik heb die sony groove gevallen!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()