[BC3] minidisc

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb een vraagje weet hier iemand hoe ik mijn md goedkoop op miojn pc kan aansluiten

thanx

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Plakband?

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:23
Kabeltje met 2 jackplugjes aan de uiteinden?
kost 10 piek ofzo.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Op zondag 27 mei 2001 17:56 schreef _Hades_ het volgende:
Kabeltje met 2 jackplugjes aan de uiteinden?
kost 10 piek ofzo.
Ik had zo''n kabel voor 7 piek
Of gratis op school :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/9"]Audio, Video & HiFi Forum[/url] :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

idd kabeltje met aan elk einde een 3,5mm jack plug
als je van md --> pc wilt doe je het ene einde in de Line Out of in de koptelefoonuitgang van de MD, en andere eind in de Line In van je geluidskaart
als je van PC --> MD wil, doe je ene einde in Line Out van PC en andere eind in Line In van de MD...

simple as that 8-)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• BC3 Victim
Op zondag 27 mei 2001 17:59 schreef dreeke het volgende:
idd kabeltje met aan elk einde een 3,5mm jack plug
als je van md --> pc wilt doe je het ene einde in de Line Out of in de koptelefoonuitgang van de MD, en andere eind in de Line In van je geluidskaart
als je van PC --> MD wil, doe je ene einde in Line Out van PC en andere eind in Line In van de MD...

simple as that 8-)
maar dan moet ik toch altijd nog eerst dat kabeltje hebben slimpie zo simpel als wat

*D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 22:46

ALH

Op zondag 27 mei 2001 19:38 schreef Quib het volgende:

[..]

maar dan moet ik toch altijd nog eerst dat kabeltje hebben slimpie zo simpel als wat

*D
jah, dan ga je toch bij de eerste beste winkel langs en je hebt voor 6,95 ofzo zo''n kabeltje :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Kabeltje van 3mm jackplugje aan de ene kant/2 tulpstekkertjes aan de andere kant aansluiten op je versterker, via de Tape-out van je versterker met zo''n zelfde snoertje richting MD-recorder, geluidskwaliteit :9 zelfs met een el cheapo geluidskaart :)

• BC3 Victim
Op zondag 27 mei 2001 17:55 schreef Quib het volgende:
ik heb een vraagje weet hier iemand hoe ik mijn md goedkoop op miojn pc kan aansluiten

thanx
Koop voor zo''n 150 piek een guillemot game surround fortissimo 2 (ofzoiets), dan kan je fijn met je optische kabeltje lekker digitaal gaan zitten doen. Je kan natuurlijk ook van sony voor zo''n 500 piek één of ander usb -> optical verloopgeval kopen :(

Erik

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

nog geen 100 piek voor de terratec 512 digital
ik had hem ook speciaal voor m''n md gekocht

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:33

steveman

Comfortabel ten onder

Heeft dat ding een optische uitgang? Anders zou je eigenlijk voor F47,50 een optisch kabeltje moeten halen bij de handy man. Scheelt een stuk in kwaliteit.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Gewoon analoog opnemen klinkt prima, hoort het verschil met digitaal eigenlijk niet (helemaal niet met een koptelefon van een tientje) :).
Nadeel is dat alle nummers aan elkaar vast komen te zitten als je er meerdere achterelkaar opneemt.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Huh? Denk je dat de topicstarter meer dan half jaar later nog hierin kijkt :? |:(

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Op dinsdag 22 januari 2002 11:52 schreef BalusC het volgende:
Huh? Denk je dat de topicstarter meer dan half jaar later nog hierin kijkt :? |:(
Sorry sorry, ik heb een grote fout gemaakt.

Ik zocht even naar wat dingen over MD's en zo ineens reageer ik, damn reflexes.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Op dinsdag 22 januari 2002 11:48 schreef exter het volgende:
Gewoon analoog opnemen klinkt prima, hoort het verschil met digitaal eigenlijk niet (helemaal niet met een koptelefon van een tientje) :).
Nadeel is dat alle nummers aan elkaar vast komen te zitten als je er meerdere achterelkaar opneemt.
HAllO!! ik gebruik geen hoofdtelefoon van een 10tje bij m'n md!!!!!! Kom nou, nee ik heb die sony groove gevallen!

• maupie
  • Laatst online: 02-07 19:21
OK 3 tientje dan :)

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 12:01 schreef steveman het volgende:

[..]

HAllO!! ik gebruik geen hoofdtelefoon van een 10tje bij m'n md!!!!!! Kom nou, nee ik heb die sony groove gevallen!
En een Philips van een tientje waar je zo blij mee bent. >:)

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 23:35 schreef rAvers het volgende:
Plakband?
:) grapjas...

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit hoort tegenwoordig in GT :o, maar is ook al flink oud

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1