[BC3] sblive onder w2k

Pagina: 1
Acties:

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op zondag 27 mei 2001 21:17 schreef CAP-Team het volgende:
je moet ff de laatste drivers downloaden en niet die van de cd gebruiken. met die drivers van de cd kreeg ik ook een fout, en met de gedownloade drivers ging alles wel goed 8-)
De nieuwste drivers (*voor zover ik weet*) staan hier:
http://alive.singnet.com.sg/drivers/
Over die 5.1 drivers weet ik niets, maar die Live! drivers van februari zijn WHQL.
Al zijn die Live! drivers van April (voor alle(?) versies van de Live!) natuurlijk nieuwer :)

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 21:17 schreef CAP-Team het volgende:
je moet ff de laatste drivers downloaden en niet die van de cd gebruiken. met die drivers van de cd kreeg ik ook een fout, en met de gedownloade drivers ging alles wel goed 8-)
Nadat ik de drivers van de CD gebruikt had, kon ik gelijk een Format C:\ doen! (op de CD staan alleen NT4 drivers) :(
Dus je moet gewoon de nieuwste effe downloaden. :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
helaas is dat psies het probleem, ik heb die nieuwe drivers gedownload, maar dat werkt dus niet....

Ik heb mijn probleem ook naar creative gestuurd, ff kijken wat hun reactie is

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Hoi,

Na een zoektocht onder search geen bevredigend antwoord gevonden, dus probeer ik het hier even.

Ik heb w2k vers geinstalleerd en alles werkt naar behoren, alleen mijn SB krijg ik niet aan de praat. Ik heb Liveware 3.0 geinstalleerd en na een reboot een fijne error |:( dat er een DLL niet gevonden kan worden. Dus ik geprobeerd die zut weer te deinstallen maar dat kan ook niet omdat er schijnbaar geen deinstaller is ingebouwd....

Ook een 2e keer de software installeren zou de oude zut moeten verwijderen, niet dus

Ik weet het even helemaal niet meer

jij?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Probeer eens de SB16 emulatie uit te schakelen, dat veroorzaakte bij bij ook tering veel problemen.

Verwijderd

wordt die SB tijdens de w2k installatie ook niet automatisch herkent? dat gebeurt bij mij nl wel.

Verwijderd

kutserver :( dubbel

• BC3 Victim
nou de gameport wordt alleen herkend, en daar heeft windows standaard drivers voor....

• BC3 Victim
die sb16 emulatie kan ik toch niet uischakelen als het apparaat niet eens wordt herkend door windows?

Verwijderd

Ik heb ook wat vage melding ed. gehad onder 98, muis en toetsenbord deden het niet met die kaart erin enzo.

Kaart er uit, opnieuw opstarten, uninstaal (voor zo ver mogelijk), reboot, afsluiten.
Keert er in, installeren vanaf de SB-cd, SB16 emulatie uitzetten, reboot, en dan zou die het moeten doen.

Ik ben trouwens redelijk te spreken over de hulp-per-email bij creative. Dit wisten ze wel niet, maar voor de rest hebben ze soms best zinnige ideeën :)

Verwijderd

heb totaal geen problemen onder win2k met mijn sblive

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-08 19:13

Wietse

¯¯¯¯¯

Men SBlive werkt perfecto hiero onder win2k....ik heb geen drivertje hoeven instaleren....win2k rulezzz 8-)

Verwijderd

yep precies het zelfde hier en helemaal mee eens

is er toch nog een product van ms dat goed werkt
mocht ook eindelijk wel eens

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-08 22:45

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op zondag 27 mei 2001 16:36 schreef MREn het volgende:
Probeer eens de SB16 emulatie uit te schakelen, dat veroorzaakte bij bij ook tering veel problemen.
Dat zit er helemaal niet bij in Win2k

Als je Live! niet herkend wordt in win2k, dan heb je hoogstwaarschijnlijk een IRQ conflict (of iets van dat soort), dat moet je dan eerst oplossen.

En een SB-live! werkt nooit ''perfect'' onder win2k, hoogstens goed...
Dat zeg ik niet om te zeiken, maar gewoon om aan te geven dat er nog best wat dingen niet helemaal werken zoals bedoeld. (bijv SMP, AC3, krakend geluid in bepaalde situaties, etc.)
Het kan natuurlijk wel dat je geen problemen hebt met Live! onder win2k, maar dan heb je een beetje geluk, want die drivers moeten echt beter.

• serkoon
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

serkoon

mekker.

Je kunt ook proberen ding in ander slot te douwen, ik had ook nogal wat problemen met m''n SBLive (dit in combo met TV, Ethernet en Video), is uiteindelijk opgelost door de kaarten enigszins te herplaatsen..
Pagina: 1