De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Tmpgenc.
Onder mpegtools kan je dan mpeg bestanden splitsen
Onder mpegtools kan je dan mpeg bestanden splitsen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Daar kan je dacht ik alleen als avi saven.
Dan compress je het daarna toch gewoon weerOp zondag 27 mei 2001 12:42 schreef re-mountain het volgende:
Daar kan je dacht ik alleen als avi saven.
mpg2vcr
, M1-Edit
, M2-Edit
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
weet iemand die site waar al dit soort proggies opstaan?
er is zo''n site waar het helemaal volstaat met deze proggies, maar ben de url kwijt
er is zo''n site waar het helemaal volstaat met deze proggies, maar ben de url kwijt
tmpegenc werkte perfect. Nu kan ik lekker VCDtjes kijken in de cdi speler op het werk.
idddOp zondag 27 mei 2001 12:37 schreef dennisdotcom het volgende:
Virtual Dub?
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Pagina: 1