Omdat ik zelf ook DivX films spaar ben ik wel eens benieuwd hoeveel films degenen die ze ook sparen hebben. Ik zit zelf nu op de 160.
*Klonk* 160 is wel een boel ik heb er maar iets van 30 ofzo....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik zit aan 5
maar ik en m''n maat gaan massaal downen en ze dan langst inet sellen . Zoiets als crew-4-you maar dan enkel voor DivX .
Ben je dan niet bang dat je binnen de kortste keren een bezoekje krijgt van ehr.. hoe heten die lui ook weer die illegale software opsporen......Op zaterdag 26 mei 2001 16:15 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik zit aan 5maar ik en m''n maat gaan massaal downen en ze dan langst inet sellen . Zoiets als crew-4-you maar dan enkel voor DivX .
Verwijderd
Een stuk of 3, als ik ze gekeken hebt flikker ik ze weg... man o man, wat een ruimte verspilling om ze te bewaren imo (ja, ook als je ze fikt, wat heb je er in godsnaam aan??)
Verwijderd
mag da dan niet als je er op zet , wij zijn niet aansprakelijk voor mogelijk misbruik van deze bestanden , gebruik is enkel legaal mits bezit van het origineel ?
37 stuks. Worden er wel meer, als me nieuwe brander binnen is.
Doe maar ruig!Op zaterdag 26 mei 2001 16:12 schreef Speedyrage het volgende:
Omdat ik zelf ook DivX films spaar ben ik wel eens benieuwd hoeveel films degenen die ze ook sparen hebben. Ik zit zelf nu op de 160.
laat me raden meer dan de helft is XXX
Anyway ik heb er nu zo''n 25 en het aantal groeit gestaag. En nee geen XXX in mijn collectie!
Ow zo.. ik dacht dat je ze via de post wilde gaan versturen...Op zaterdag 26 mei 2001 16:19 schreef real_raichu70 het volgende:
wij zijn niet aansprakelijk voor mogelijk misbruik van deze bestanden
Verwijderd
K heb er nie zo veel meer nee... Gooi ze ook weg na kijken.. Wordt er doodziek van om ze allemaal te branden.. Kost klauwen vol met cd's en bergen tijd, welke ik wel beter kan gebruiken....
Kortom,
Kijken en weggooien dus
Kortom,
Kijken en weggooien dus
tja erg nuttige post van je om deze topic van bijna een jaar oud omhoog te kicken 
edit: X_Treme>GR< bedoel ik dus.
edit: X_Treme>GR< bedoel ik dus.
39
Anders kick je een topic van een jaar oud
ik heb er nu 76. Doe ze altijd in van die echte DVD hoesjes als ik ze gebrand heb en haal van cdcovers.cc de hoesjes af. Ziet er echt cool uit (dus die hoge hoesjes). Al m'n vrienden denk en dat ik ik zoveel DVD's heb :D:D
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Volgens mij is het alleen warez als je het orgineel niet hebt. Een backup mag toch nog steeds? (backup, geen "backup"
)
)
Request!!Op vrijdag 22 maart 2002 13:06 schreef rvdlugt het volgende:
Wat is eigenlijk een goeie site/programma om DivX films van af te halen?
(Mag nie, foei)
kheb er nu 330 op CD. plus nog een stuk of 20 op mn HD. maar tegenwoordig komt er niet zoveel meer bij. ik heb alles wat ik wil zo'n beetje en zoveel goeie films worden er toch niet meer gemaakt. Zijn trouwens allemaal backups van mn DVDs natuurlijk.
700+
(ook backups natuurlijk*D)
Legion 7i i9 3080 32gb
Verwijderd
via www.sha...........com met edonkeyOp vrijdag 22 maart 2002 13:06 schreef rvdlugt het volgende:
Wat is eigenlijk een goeie site/programma om DivX films van af te halen?
stuk of 70
zetten jullie die op CD? En dan 1 divx (tot 699 mb) per CD, of branden jullie er VCD's van.
Ik heb er een stuk of 25 op me HD staan
Ik heb er een stuk of 25 op me HD staan
allemaal DiVX. sommige op een cd, sommige op twee. liever geen vcd, al hoorde ik laatst van een vriend dat sVCD via zn DVD speler er erg relaxt uitzag
stuk of 120 ofzow, kweet nie precies, kheb hier 2 cd dozen (van 80 cds vol) met 75% DIVX dus...
300+
Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
90 films
500+ afleveringen van series
500+ afleveringen van series
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Ik stap pas over op dvd's als je die kan kopie... backupen.
"off topic"
Weet iemand of je met de dvd branders van die een 240 min dvd kan branden (deze waren dacht ik 9,4 gb)
"off topic"
"off topic"
Weet iemand of je met de dvd branders van die een 240 min dvd kan branden (deze waren dacht ik 9,4 gb)
"off topic"
Legion 7i i9 3080 32gb
count op dit moment 328
dit was het originele slotjeOp zaterdag 26 mei 2001 16:22 schreef havana het volgende:
Opsomming...
dit is de verse
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()