[BC3] SB Live! icm WinME

Pagina: 1
Acties:

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 20:00
He mensen, ik hoor van verschillende kanten dat een SB Live vaak problemen heeft met WinME... Klopt dat? Ik wou er effe eentje gaan halen, maar als ie niet goed werkend te krijgen is onder WinME, dan hoef ik hem nie...
Heeft de Live! 5.1 trouwens nog meer extras als de 1024 dan alleen die 5.1 support? Ik heb namelijke een Creative FPS 1500 setje, dus 5.1 heb ik vrij weinig aan...

Thx,

Martijn

Verwijderd

Maak jezelf blij en haal een Gamesurround Fortissimo 2 , veel beter als die suckblaster dingen . Om em in WinME werkend te krijgen moest ik dit doen : Nieuwe drivers erop , reboot , drivers van CD erover , reboot , wa in de reg klooien , reboot , nog eens nieuwe drivers , reboot , en ze werken . Ik ga ook fijn zo''n Fortissimo 2 halen , wereldse kaart .

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Werkt op mijn beide systeemen goed dus ik heb er geen probleem mee gehad alleen die cd moet je niet installeren die er bij zit is echt troep waar je niks aanhebt vind ik.

Dus gewoon de als ie om drivers vraagt de cd erin stoppen en laten zoeken .

Verwijderd

FORTISSIMO 2 KOPEN , EVERYBODY CREATIVE BOYCOTTEN ZODAT ZE EINDELIJK EENS EEN GOEDE SOUNDCARD MAKEN !!!!!!

• Martijn
Op zaterdag 26 mei 2001 16:04 schreef real_raichu70 het volgende:
Maak jezelf blij en haal een Gamesurround Fortissimo 2 , veel beter als die suckblaster dingen . Om em in WinME werkend te krijgen moest ik dit doen : Nieuwe drivers erop , reboot , drivers van CD erover , reboot , wa in de reg klooien , reboot , nog eens nieuwe drivers , reboot , en ze werken . Ik ga ook fijn zo''n Fortissimo 2 halen , wereldse kaart .
Kheb net effe die review van www.hardwareinfo.net gelezen... Lijkt me op zich wel een relaxed kaartje. Ik heb hem absoluut NIET nodig voor games ofzo, die speel ik toch niet. Ik moet een kaart hebben met goeie geluidskwaliteit voor mp3, TVkaart, DivX, DVD enz... De rest is onbelangrijk... Kan ik dan het beste deze nemen? Of is er een betere kaart te krijgen die niet zo op de gamers markt gericht is...? BTW, wel in deze prijsklasse (dus ongeveer 150 piek). Ik heb nu een Terratec XLerate PRO, maar dat werkt niet zo heel erg geweldig onder Win2k... Dus een keertje wat verandering...:)

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
ik heb een sblive! 1024 samen met windows me draaien en heb geen problemen
ik kies bij de install altijd voor custom setup en installeer de dos drivers niet
werkt goed ! no prob

:):)

• Martijn
BTW, de Hercules Fortissimo 2 is bij Dynabyte te krijgen voor fl 149,95 !!!!!!!!! En das de RETAIL uitvoering... Prijs is dus zekers lekker...:)

• Martijn
BTW, heeft er nog iemand een tip wat betreft soundkaarten? (behalve dan die fortissimo)

• Martijn
Nou, ik heb net effe bij Dynabyte de Fortissimo 2 gehaald, hij ruled echt man, superrelaxed kaartje...:)
Pagina: 1