[BC3] pinnacle pci tv kaart

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi,

Ik heb sinds kort het probleem dat als ik de antenne kabel in de kaart steek dat de stroom dan uitvalt.

Ik heb deze pc even uitgeleend en toen ik alles weer opnieuw wou aansluiten toen gebeurde dit. :?

Ik heb ook hetzelfde probleem gehad toen ik mijn versterker op mijn geluidskaart wou aansluiten.

Alvast bedankt,
Patrick

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Kon iets duidelijk omschreven worden, maar m.i. is dit een kwestie van je pc aarden: kabeltje van kast (metalen deel) naar een verwarmingsbuis.

• BC3 Victim
Mijn systeem is:

msi k7t turbo
655 mb geheugen
asus v7700 gts 2 deluxe
tbird 1.13 ghz,

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
denk ook dat het met de aarding te maken heeft....

• BC3 Victim
Ik probeer het meteen even

• BC3 Victim
Nee het werkt niet.
Zogauw als ik de aarde draad bevestig aan de cv buis knapt de zekering weer.

Mijn slaapkamer is niet voorzien van randaarde. Dus de voeding heeft ook geen randaarde

Verwijderd

Als de zekering eruit klapt als je een aardedraad tegen je kast houdt, dan staat er waarschijnlijk spanning op je kast.
Dus je moet alle aansluitingen even checken of die geen contact met je kast maken.

• BC3 Victim
Ik wou iedereen bedanken die mij geholpen heeft.

Het lag aan de voedingsstekker van de systeemkast.

Ik had nog een nieuwe liggen en toen ik deze gebruikte was er geen probleem.

>:) >:) >:)

Verwijderd

Dat zei ik toch... 8-)
Pagina: 1