De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dit topic heeft hij dus ook geopend EN ook nog een topic waar hij vraagt naar een goede firewire kaart.
Kortom: 1 zinnig topic, 1 zinnig topic alleen helaas in 3-voud uitgevoerd en dit onduidelijke topic
Dit maakt het al een stuk duidelijkerOp zondag 27 mei 2001 12:09 schreef ericericeric het volgende:
alsof jij alles wist toen je voor t eerst kwam kijken...
dus.
FANTASTISCH!!!!!!!Op zondag 27 mei 2001 12:13 schreef ericericeric het volgende:
laat ook maar zitten. ik heb een nieuwe firewire kaart gekocht en die werkt prima samen met windows 2000. het is zon sitecom ding.
dus.
Ik heb wél problemen met m'n Sitecom'-ding'. Zowel bij het previewen als het capturen krijg ik heel wat verloren frames. Win2000 gooit alles op één IRQ-nr. Al m'n PCI kaarten, dus ook de firewire, staan op IRQ 11. Wijzigen lukt niet!!! Zou dit het probleem kunnen zijn?Op zondag 27 mei 2001 17:49 schreef bc3_victim het volgende:
laat ook maar zitten. ik heb een nieuwe firewire kaart gekocht en die werkt prima samen met windows 2000. het is zon sitecom ding.
Hoe is dit bij jou??
Geweldige hand-oog-coördinatie dankzij Wacom en Playboy!
Ik doe hem weer dicht, om dit weer te voorkomen.
Open maar een nieuw topic met je probleem, want wie bc3_victim nou precies was, zal je nooit achter komen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()