Gokje ............... EXPERT !?Op zaterdag 26 mei 2001 14:44 schreef JvS het volgende:
[..]
Ik ben even hééél benieuwd naar welke audiovideozaak dat was.
Just for the record. (ik heb uiteraard al m''n vermoedens)
Fashionably sensitive, but too COOL to care
Verwijderd
uhmm, je kan toch ook de firmware van zo''n apparaat flashen? Waarom zou een dvd dat niet kunnen dan?
Hmm, nee, ROM chippies kan je niet flashen. Die moet je fysiek mollen als je schade wilt toebrengen.Op zaterdag 26 mei 2001 19:31 schreef Flippit het volgende:
uhmm, je kan toch ook de firmware van zo''n apparaat flashen? Waarom zou een dvd dat niet kunnen dan?
In DVD spelers zitten meestal geen EEPROMs en dergelijken.
"I sit in my room and imagine the future."
Mijn hiteker kan ik lekker wel flashen 
Sommige yamakawa''s ook heb ik gelezen...
Sommige yamakawa''s ook heb ik gelezen...
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.
Ik was laast bij de videotheek, daar heb wilde ik toen met een vriend van me een dvd speler huren om zijn audio set te testen.
Toen wij aan de praat raakten met een vent van de zaak er naast (een audio/video zaak)vertelde hij over RCE, dit zou volgens hem de bootrom van je externe dvd speler leeg gooien als er mee gekloot was dat hij regeo vrij was/is. Ook zou dit "virus" je pc flink kunnen SLOPEN.
Heeft iemand hier last/problemen mee gehad?
ik heb zel namelijk een HITACHI 8X40 dvd-rom en een dxr2 kaart. Ik zou het zonde vinden om deze te mollen door zo''n kut virus, als het al werkt.
Hij zij dat het onderandere op
=THE PATRIOT
=THE KID
zat, maar ik weet niet of dat op regio 1/2 was
Iemand commentaar?
Toen wij aan de praat raakten met een vent van de zaak er naast (een audio/video zaak)vertelde hij over RCE, dit zou volgens hem de bootrom van je externe dvd speler leeg gooien als er mee gekloot was dat hij regeo vrij was/is. Ook zou dit "virus" je pc flink kunnen SLOPEN.
Heeft iemand hier last/problemen mee gehad?
ik heb zel namelijk een HITACHI 8X40 dvd-rom en een dxr2 kaart. Ik zou het zonde vinden om deze te mollen door zo''n kut virus, als het al werkt.
Hij zij dat het onderandere op
=THE PATRIOT
=THE KID
zat, maar ik weet niet of dat op regio 1/2 was
Iemand commentaar?
AMD 80mzh, 428mb hd, soundblaster 16 clone, hitachi 8x dvd + Creative DXR2, 16mb FastPage Ram
volgens mij is dit dikke bullshit
Kan in het rijtje bullshit geplaatst worden, een rom kan niet gewist worden, en in de meeste (alle?) dvd spelers zit geen flashram.
Bovendien lijkt me het een leuke schadeclaim als een amerikaan er achter komt, dat zijn niet veranderde dvd speler, geflashed is door een rce dvd.
Het enige wat rce doet, is een extra controle of de dvd ook echt op de goede regiocode staat, de meeste regiocode vrije staan op regio 0, ipv op select (neemt ie de regiocode aan die de dvd vraagt), en als de rce wilt dat ie op 1 staat, en de dvd speler staat op 0, dan doet ie het gewoon weg niet.
Bovendien lijkt me het een leuke schadeclaim als een amerikaan er achter komt, dat zijn niet veranderde dvd speler, geflashed is door een rce dvd.
Het enige wat rce doet, is een extra controle of de dvd ook echt op de goede regiocode staat, de meeste regiocode vrije staan op regio 0, ipv op select (neemt ie de regiocode aan die de dvd vraagt), en als de rce wilt dat ie op 1 staat, en de dvd speler staat op 0, dan doet ie het gewoon weg niet.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik ben even hééél benieuwd naar welke audiovideozaak dat was.Op zaterdag 26 mei 2001 10:38 schreef vinietje het volgende:
Toen wij aan de praat raakten met een vent van de zaak er naast (een audio/video zaak) vertelde hij over RCE, dit zou volgens hem de bootrom van je externe dvd speler leeg gooien als er mee gekloot was dat hij regeo vrij was/is. Ook zou dit "virus" je pc flink kunnen SLOPEN.
Just for the record. (ik heb uiteraard al m''n vermoedens
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1