Vandaag het zoveelste probleem met mijn maandagmorgenmonster gehad.
Tijdens het afspelen van een MP3tje viel het geluid weg, vervolgens ben ik wat gaan proberen.
Winamp uit/aan nog steeds niks, volume hoger/lager ''t zelfde.
Andere bronnen geprobeerd dat leek goed te gaan, maar WTF als ik vanaf tuner naar een anders bron schakel blijft het geluid er doorheen komen.
Op dat moment dacht ik dus "ooh-ooh" dit heb ik namelijk eerder meegemaakt.
Even het volume wat opengedraaid (ja ik woon nu eenmaal in een flat het geluid stond zacht aan) en dit keer bleek de rechterzijde totaal geen geluid meer voort te brengen.
Nu heb ik dit eerder gehad een paar maanden terug en toen is de mosfet (volgens mij was het dat ding) voor het linkerkanaal vervangen.
Deze keer ziet het er naaruit dat de rechterkant aan de beurt is.
Nu vraag ik mij een paar dingen af:
1. Hadden bij de vorige reparatie niet beide mosfets vervangen moeten worden?
2. Kan zoiets gewoon gebeuren, of is dit een typisch geval van ontwerpfouten/zwakke componenten.
3. Is het redelijk om een (tijdelijk)vervangend apparaat te vragen, zeker gelet op het feit dat dit de 2e maal binnen een jaar tijd is dat ik het apparaat weer een maand kwijt ben?
Tijdens het afspelen van een MP3tje viel het geluid weg, vervolgens ben ik wat gaan proberen.
Winamp uit/aan nog steeds niks, volume hoger/lager ''t zelfde.
Andere bronnen geprobeerd dat leek goed te gaan, maar WTF als ik vanaf tuner naar een anders bron schakel blijft het geluid er doorheen komen.
Op dat moment dacht ik dus "ooh-ooh" dit heb ik namelijk eerder meegemaakt.
Even het volume wat opengedraaid (ja ik woon nu eenmaal in een flat het geluid stond zacht aan) en dit keer bleek de rechterzijde totaal geen geluid meer voort te brengen.
Nu heb ik dit eerder gehad een paar maanden terug en toen is de mosfet (volgens mij was het dat ding) voor het linkerkanaal vervangen.
Deze keer ziet het er naaruit dat de rechterkant aan de beurt is.
Nu vraag ik mij een paar dingen af:
1. Hadden bij de vorige reparatie niet beide mosfets vervangen moeten worden?
2. Kan zoiets gewoon gebeuren, of is dit een typisch geval van ontwerpfouten/zwakke componenten.
3. Is het redelijk om een (tijdelijk)vervangend apparaat te vragen, zeker gelet op het feit dat dit de 2e maal binnen een jaar tijd is dat ik het apparaat weer een maand kwijt ben?
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -