if broken it is, fix it you should
Maar het is ander
Het gaat namelijk om de terratec dmx en een creative ding. Ik wil weten welke beter is met ruis en uitgangsignaal. Het uitgangssignaal van mijn huidige (sb live! 1024) is erg laag, wat niet leuk is voor de ruis.
Tevens het deze geluidskaart bij het starten van mp3''s etc. een ''tik'' wat niet leuk is. Dit ligt aan de combi via en creative???? of wat is het???
/dev/null
Verwijderd
staat veel in, maar nix over de ruisOp zaterdag 26 mei 2001 00:02 schreef I_Stealth_I het volgende:
gelukkig bieden de search en het audioforum genoeg antwoorden op deze vraag, dus kijk daar eens even zou ik zeggen
die philips is nergens te koop, klopt dat???Op zaterdag 26 mei 2001 00:05 schreef real_raichu70 het volgende:
Hercules Gamesurround Fortissimo 2 , kijk op de site en be amazed . Of als je echt veel geld hebt , de Philips Acoustic Edge .
En ik wil vooral een terratc omdat deze (vroeger) extreem goed was met signaal/ruis verhouding
En ik ben creative beu: de emu10k1 geheel uitbuiten
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
en geen eax, toch??
eax zuigt toch big time....
Ik weet niet wat voor''n chipset je hebt... maar als je een VIA KT133 hebt zou ik me d''r niet aan wagen een Vortex (2) te kopen. Die geven allen maar problemen, de mijne zit inmiddels weliswaar fijn in m''n MVP3 maar in mijn KT133 heeft ie nooit gewerkt.Misschien een Aureal Vortex 2 chipset wat Hebben vaak een optische of coaxiale uitgang En de annaloge uitgang is ook geruisloos
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
en waar kun je deze kopen??Op zaterdag 26 mei 2001 13:37 schreef Thundermol het volgende:
Accoustic Edge Komt naar Nederland
PS.
1. Acoustic is met één c
2. Dit is echt een wereldkaart...
Verwijderd
Nog nergens (in NL) dus... afwachten dus.Op zaterdag 26 mei 2001 13:47 schreef elgringo het volgende:
[..]
en waar kun je deze kopen??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Komt misschien ook door het feit dat ik vaak de digitale uitgang gebruik
Maar ik vind het een topkaartje hoor. En dat kraken had ik in het begin ook, maar sinds dat ik de terratec heb niet meer