Counter-Strike...

Pagina: 1
Acties:
  • 968 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af wie er hiero Counter-Strike ook cool vind ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZEKERS een van de beste mod's voor HL!!!
Hebbie de Beta 4 al? Coo00OOle wapenz, eh?
Toch blijft de Sauer SG-552 Commando
(ofwel: SIG) mijn favoriet!
De medium accuratie (enige nadeel) wordt
gecompenseerd door de enorme rate of fire en
de zoom mogenlijkheid (NJAM! :P )
De sniper-rifles rouleren ook, alleen dat
blijft een beetje op campen lijken (vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01 17:55
Leukste wat er op dit moment op internet te spelen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bruut spel...die SiG commando roelt inderdaad...en die Heckler & Koch rifle....
meer mensen op quicknet ct server..!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
IDD.. counterstrike regeert vrij te zeer hard.. :)

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackkel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-05-2024
COUNTERTRIKE RRRRRUUUULLLLEEEEZZZZ :) :) :) :) :) :)

hmm.. nou dat wou ik even kwijt
:+

Grtz, Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het mooiste vind ik dat het gratis is en van Half-Life een totaal nieuw spel maakt :)...
Persoonlijk vind ik de AK-47 wel een bruut wapen >:)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nie anders, meestal op Demon of Gamepoint als Quakie.
Met liefst een SIG in mn handjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seeebab
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-12-2021
GBits schreef op vrijdag 26 november 1999 @ 08:16:
Leukste wat er op dit moment op internet te spelen is!
En nog steeds! :9

Nee serieus:
Even een oeroud topic bovenhalen,
ik weet niet hoe het komt maar ik kreeg opeens een enorm nostalgisch gevoel en heb dit gaan zoeken op zolder, en even weer HL1, opposing force en blue shift gespeeld.
De counterstrike die erbij zat was nog 1.5 ( nog voor steam bestond)
Wie van jullie heeft dit ook nog gehad/gespeeld?

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/9iu343.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/9u86t1.jpg

Raar gevoel om dit topic boven te halen, is alweer bijna 15 jaar geleden :o
Ik heb ook de ideale leeftijd gehad om deze heerlijke shooter mee te maken, ik heb het leren kennen op mijn 11 jaar, meteen verslaafd geworden en haast onophoudelijk gespeeld tot mijn 17 jaar.
<3 cs

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

fuck you, steam staat nu al die HL games te downloaden!!!

Thanks voor dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-09 09:27
Necro thread, 5 jaar dood.. ;-)

Maar inderdaad.. Het blijft een geweldig spel ;-) Laatst ook nog weer uitgespeeld.. ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Rann schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:29:
Necro thread, 5 jaar dood.. ;-)

Maar inderdaad.. Het blijft een geweldig spel ;-) Laatst ook nog weer uitgespeeld.. ;D
15! jaar bedoel je...

Thx voor er mij aan te herinneren dat ik oud ben... gespeeld van HD Deathmatch > Counterstrike Beta > ... > 10 jaar gespeeld ofzo. De laatste versie is me echter minder bevallen, reflexen zijn niet snel genoeg meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 08:53

iLikeNoobies

With Big Boobies

De blauwe box! Die heb ik ook nog gehad. Die goeie ouwe 1.5 tijd zonder Steam en met Gamespy.

CS 1.6 heeft nooit mijn computer verlaten en ik moet zeggen dat het er na 1.6 steeds slechter op is geworden. Condition Zero was nog ok, beetje vage maps. Source was ook nog wel leuk maar wel een gebrek aan mods maar CS:GO vind ik echt niet leuk meer. Het nostalgische gevoel is met de komst van GO toch wel verdwenen.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die box heb ik hier ook nog liggen ja!

Ik had toen geloof ik een Pentium 166-MMX met 64 MB RAM en een 3DFX Voodoo 1 kaart

Speel CS al sinds de beta (1999 ofzo) en heb eigenlijk alleen CZ overgeslagen. GO vind ik wel grappig maar de beste in de serie (of in ieder de geval de meeste gespeelde) is Source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
iLikeNoobies schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:44:
De blauwe box! Die heb ik ook nog gehad. Die goeie ouwe 1.5 tijd zonder Steam en met Gamespy.

CS 1.6 heeft nooit mijn computer verlaten en ik moet zeggen dat het er na 1.6 steeds slechter op is geworden. Condition Zero was nog ok, beetje vage maps. Source was ook nog wel leuk maar wel een gebrek aan mods maar CS:GO vind ik echt niet leuk meer. Het nostalgische gevoel is met de komst van GO toch wel verdwenen.
Hoor ik van meer mensen dat CS:Go niet meer nostalgische gevoel geeft. Terwijl het toch echt een verdomd goed spel is, ook als je de reviews bekijkt en gebasseerd op mijn eigen ervaringen.
Wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dezelfde smaak heeft,maar vraag me af waar nostalgische gevoel vandaan komt ;)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik heb dat gevoel bij deze game omdat ik met Counter Strike ben begonnen aan mijn "online gaming carriere". Na CS heb ik een hoop andere FPS games gespeeld maar op de een of andere manier blijft CS toch de beste FPS game die ik ooit heb gespeeld.

Uiteraard zijn de nieuwe Battlefields veel mooier qua eyecandy maar CS is voor mij toch wel de grondlegger. Als ik een keertje casual in mijn eentje wil spelen vind ik het heerlijk om even een rondje cs_assault of de_dust2 op 1.6 te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:35

m0nk

16-09-2003 15.15

Haha hier ook, de game die ik echt elke dag speelde. Clanbase 5v5NL ladder. Elke dag op IRC en admin geweest op de rentOne public servers. Mooie tijd was dat!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik heb het afgelopen jaar nog bijna allemaal gespeeld. Eerst het origineel, toen BMS. :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Over het admin zijn op CS servers... Inderdaad, wat was dat een mooie tijd. Ik weet nog dat ik toentertijd een beetje aan het scripten was in Amxx. De mod mogelijkheden van CS waren echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

wauw, serieus een 15 jaar oud topic afstoffen, lol. Maar goed ik heb deze ook, speel af en toe nog eens een potje 1.6, source is bagger en GO begin in maar niet aan.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:43
Ik ben niet zo old skool. Half Life en Counter Strike waren wel een paar van mijn eerste games, maar bij mij staat er al 'DVD' op de doosjes :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cTLORdeC8uhMsR3Dcg1exCSK/medium.jpg & Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uGiadY1LTyUOGkWQTYY335ey/medium.jpg
Die review ook: "Best PC game ever." uit 1999, 2001 en 2005 :)

Maar daar heeft wel wat tijd ingezeten. Half Life blijft sowieso een van mijn favoriete games en Counter Strike was voor mij de eerste echte internetshooter. Daarvoor wel veel Unreal Tournament gespeeld, maar toen had ik nog geen internet en ging het nog via LAN. Condition Zero vond ik toen wel vet, omdat je zelf de condities ( ;) ) kon bepalen en de hoeveelheid tegenstanders kon kiezen. Bovendien had het voor mijn gevoel wat meer mogelijkheden met betrekking tot de aanpak, zo kon je volgens mij bij een map door een gangetje naar de kelder, door de voordeur en door een raam. Die vrijheid zijn tegenwoordig bijna musts in de games die ik speel.

[ Voor 23% gewijzigd door Ample Energy op 30-04-2014 19:07 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seeebab
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-12-2021
iLikeNoobies schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:54:
Over het admin zijn op CS servers... Inderdaad, wat was dat een mooie tijd. Ik weet nog dat ik toentertijd een beetje aan het scripten was in Amxx. De mod mogelijkheden van CS waren echt geweldig.
Ja echt hé, die AmxmodX, heerlijk als je dan admin was, al die (nutteloze maar leuke) commands :D
Iemand hier ooit de Warcraft mod of Superhero mod gespeeld?

Mijn excuses als ik een 15j oud topic terug boven heb gehaald maar vond het echt zo tof dat topics van '99 nog altijd in deze database staan, kon het niet laten om hem weer naar boven te brengen :p

Maar zo zie je maar, cs zal niet zo rap uitsterven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-09 09:27
Inrage schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:39:
[...]

15! jaar bedoel je...

Thx voor er mij aan te herinneren dat ik oud ben... gespeeld van HD Deathmatch > Counterstrike Beta > ... > 10 jaar gespeeld ofzo. De laatste versie is me echter minder bevallen, reflexen zijn niet snel genoeg meer :)
Waarom denk je dat ik 5 zei.. Nu voel ik me ook oud! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:55
Teveel gespeeld vroeger :) Heb nog allemaal maps online staan omdat het inladen sneller ging als je het op een webserver plaatste :P Speelde het spel sinds 1.1 volgens mij. Heerlijk om ook ka_legoland te spelen met low_grav (en ook al admin kloten met de gravity :P)

Goede ouwe tijden :P

Afbeeldingslocatie: http://bas.scooterforum.net/cs/frz36nul.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:12

Silence

Godlike

Trolling topic alert

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:35
CS: GO spelen wij nu met de oude "clan" weer best vaak. :) Toevallig van de week nog uit nostalgie 1.6 gespeeld. Toch hebben die oude maps wel iets en ik mis de_prodigy in CS: GO. :(

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:37

BM

Moderator Spielerij
dit is wel een tikje te oud om nog in door te gaan :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.