Toon posts:

[BC3] PHILIPS 28 pw 8506 breedbeeld TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand deze tv:?

Verwijderd

Topicstarter
kun je niet ergens op het net die gebruiksaanwijzing downen?

thanks

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een oproep aan alle mensen die mij het een en ander vertellen over de instellingen van zenders?. ik heb eentje 2e hands gekocht en er zit geen gebruiks aanwijzing bij, ik kom er echt niet uit, hopelijk kunnen jullie mij helpen hierbij want een tv zonder zenders is natuurlijk halve bak;(

mijn dank is zeer groot

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Bel ff dat 0900 (staat gewoon in het telefoonboek) nummer van Philips.. geef je type door en ze sturen je voor "free" de gebruiksaanwijzing...

"free" tussen aanhalingstekens want je betaald grof voor dat nummer! (1gpm ofzow)

Ps. sorry ik ben te lui om het op te zoeken

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
tis 0900-8406 en het kost 22 ct per minuut

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Goh dat valt ook weer reuze mee :)

• BC3 Victim
Als je het klepje van de afstands open doet heb je twee knoppen die je tegelijkertijd moet indrukken. Dan krijg je een prachtig menu.

(Ik weet niet zeker of je de tv hebt die ik ook heb maar volgens mij herken ik de code. Is trouwens een heerlijke tv vind ik)

Verwijderd

Topicstarter
welke 2 knoppen moet ik indrukken om de zenders te zoeken?

Thanks!:)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 26 mei 2001 17:33 schreef Mustapha het volgende:
welke 2 knoppen moet ik indrukken om de zenders te zoeken?

Thanks!:)
Als het al zo werkt, dan moet je de twee knoppies hebben, die met een soort horizontaal streepie met meekaar verbonden zijn; Meestal (altijd?) linksboven en rechtsboven.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
hartlijk dank voor jullie hulp het is gelukt!!!!!!!!!:)
Pagina: 1