mijn dank is zeer groot
"free" tussen aanhalingstekens want je betaald grof voor dat nummer! (1gpm ofzow)
Ps. sorry ik ben te lui om het op te zoeken
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
(Ik weet niet zeker of je de tv hebt die ik ook heb maar volgens mij herken ik de code. Is trouwens een heerlijke tv vind ik)
Als het al zo werkt, dan moet je de twee knoppies hebben, die met een soort horizontaal streepie met meekaar verbonden zijn; Meestal (altijd?) linksboven en rechtsboven.Op zaterdag 26 mei 2001 17:33 schreef Mustapha het volgende:
welke 2 knoppen moet ik indrukken om de zenders te zoeken?
Thanks!:)
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp