[BC3] Waar koop je een Hiteker 600 behalve op hiteker.nl

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 17:01

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Hallo,

Op www.hiteker.nl staat hun 600 serie DVD-speler voor 550,- terwijl ik toch diverse mensen hoor over 500,- of zelfs minder. Deze hebben ze dan gekocht bij It''s of Megapool, maar als ik daar een navraag doe weten ze van nix. Deze DVD-speler staat zelfs hiero in de pricewatch van 19-05-2001 bij Megapool. Wie helpt?

20*350ZO45°

Verwijderd

Megapool verkoopt Hiteker. Alleen zijn de huidige modellen even uitverkocht. Dus even wachten op de nieuwe modellen.
Je kunt even bellen met Hiteker waarneer de nieuwe modellen weer leverbaar zijn bij Megapool

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:13
ik heb vandaag de laatste verkocht (megapool), ze zijn er eigenlijk uit, en komen ook niet meer. cyberhome is ervoor in de plaats gekomen....

• Kenx
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Kenx

Uchuujinsan

Misschien heeft Radio Modern hem nog, maar waarom wil je juist die hiteker?

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op zaterdag 26 mei 2001 22:51 schreef Kenx het volgende:
Misschien heeft Radio Modern hem nog, maar waarom wil je juist die hiteker?
Ik wil gewoon een budget-DVD speler, is de Hiteker dan géén goede optie? Revoy vind ik te duur en een Yamakawa heeft ook wel iets aantrekkelijks.

Oh ja, ik wil ook MP3z afspelen vandaar...

20*350ZO45°

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben zelf verkoper bij Modern (Veenendaal)...we hebben een stuk of 5 van die dingen op voorraad.

Het probleem is nu dat geen 1 van deze 5 de MP3''s goed afspeelt !
Als je alleen het rechterkanaal laat horen dan lijkt het net of de mp3 bij de midden en laag frequenties redelijk is maar bij de hogere alsof die op een megalage bitrate is gecodeerd...
En dit klinkt errug slecht, dus als je er eentje gaat kopen vraag dan eerst ff of ze hem voor je testen!

Ik weet niet of dit een bekend euvel is maar het is maar dat je het weet, ik heb iemand al z''n geld moeten teruggeven voor dit probleem

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Hallo zeg, van de 5 posters in dit topic hebben we 3 verkopers. Hoeveel kosten ze bij Modern?

Of moet ik toch maar voor de Yamakawa gaan?
Kost wel 688,- incl. verzendkosten.

20*350ZO45°

Verwijderd

Koop dan gewoon een DiViDo of een Cyberhome.
Die lijken mij veel beter dan de yamakaya.
Pagina: 1