Toon posts:

[BC3] jvc of sony?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo daar,

wij zijn aan het kijken naar een digi video en ik heb het volgende gezien:

JVC-GR-DVL157 met dv in/uit voor 2150 pieken

Is het nu zo dat sony beter is maar duurder ofzo? Of is jvc ook goed? Die kamera leek me best ok namelijk, maar ik wil geen miskoop doen?

groet
hc

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:29
Op tv/video gebied nog nooit miskopen gehad met JVC. We hebben hier zelf een S-VHS JVC videocamera en dat ding is OK :9
Verder nog een S-VHS videorecorder van JVC, werkt ook toppie :)

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• MLS
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-08 23:08

MLS

Ik heb ontzettend veel technische problemen gehad met mijn JVC DVM-5 Camera. Echt een ramp. 3x omgeruild en 5x terug voor reparatie...

Ook maakt de videokop-motor een ontzettende herrie zodat je dat duidelijk hoort op de opname.
Ik heb zelf meer vertrouwen in die Sony camera''s.
Maar misschien dat er ook mensen zijn met negatieve Sony ervaringen?

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Over het algemeen is het wel zo dat je voor de prijs van een Sony een betere JVC hebt...

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Sony is een merk van:

Het is Sony, dus zal het wel goed zijn!

NOT DUS!!

Alleen de exclusieve en duurdere sony apparaten zijn wel van goeie kwaliteit

ik zou iig blind voor de JVC gaan

Just MHO :)

Verwijderd

Ik dus niet. Alleen omdat de specs van JVC voor geen meter deugen.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op vrijdag 25 mei 2001 22:59 schreef The Dude het volgende:
Ik dus niet. Alleen omdat de specs van JVC voor geen meter deugen.
Mag je mij een Sony camera noemen die voor hetzelfde geld DV in/out, Digital Nightscope (dus ook onder slechte lichtomstandigheden KLEUR filmen - geen groen/zwart zoals Sony dat doet) en een ingebouwde videolamp hebben. Laten we het dan nog maar niet hebben over de mogelijkheid tot zoomen na je opname en de montagefuncties die je met de ab. kunt doen 8-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1