Earth is nice, heaven is better...
Verwijderd
Ik heb zelf ook zo'n ding en ik gebruik hem om te kijken/ richten in een FPS. bewegen doe ik met een joystick.
dus links kijken rechts stuuren.
fff wennen maar dan wil je niet anders.
het grote voordeel van deze combi is dat je je toestenbord helemaal niet meer nodig hebt en alle mogelijkheden met twee handen kunt bedienen. (ik heb nog knopen over)
dus links kijken rechts stuuren.
fff wennen maar dan wil je niet anders.
het grote voordeel van deze combi is dat je je toestenbord helemaal niet meer nodig hebt en alle mogelijkheden met twee handen kunt bedienen. (ik heb nog knopen over)
Verwijderd
Daar zat ik ook wel eens aan te denken, is het dan mogelijk om met de joystick alleen te strafen en naar voor en achter te bewegen en met de muis alleen verticaal en horizontaal om je as te draaien om te richten?
Zou de ideale combo zijn!
Zou de ideale combo zijn!
Verwijderd
Ik gebruik de Logitech TrackMan Marble
Dat ding werkt heerlijk in games
ik gebruik toetsen om te lopen (ESDF) en muis om te kijken en schieten. Dat ding is veel nauwkeuriger dan een gewone muis. Het is ff wennen, maar als je eraan bent gewend wil je nie anders
Dat ding werkt heerlijk in games
ik gebruik toetsen om te lopen (ESDF) en muis om te kijken en schieten. Dat ding is veel nauwkeuriger dan een gewone muis. Het is ff wennen, maar als je eraan bent gewend wil je nie anders
Verwijderd
Ik gebruik de Logitech TrackMan Marble + werkt fijn, voor de spellen die ik gebruik tenminste, en geen last van RSI!!