De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb alleen drivers geinstalleerd (geen EAX spul e.d. meer)
Ik kan voor de rest aleen kiezen uit:
2 speaker
4 speaker
Headphones <--- aangevinkt
Live!surround
Ik kan voor de rest aleen kiezen uit:
2 speaker
4 speaker
Headphones <--- aangevinkt
Live!surround
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Misschien staat ie ingesteld op line ipv headphone ?
Heb je de mixerinstellingen als gechecked? dus ook het mastervolume.
Heb je de mixerinstellingen als gechecked? dus ook het mastervolume.
door het flashen is in Windows je PnP-controle actief geworden en zijn de SbLive instellingen weggegaan. Kan je oplossen door het (weer) in te stellen zoals je wilt en op te slaan.
En hoe doe je danOp vrijdag 25 mei 2001 17:09 schreef unicorn7 het volgende:
door het flashen is in Windows je PnP-controle actief geworden en zijn de SbLive instellingen weggegaan. Kan je oplossen door het (weer) in te stellen zoals je wilt en op te slaan.
ik heb al gezocht, maar kan het niet vinden
Pagina: 1