[BC3] Half vermogen SB 1024?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Sinds ik de via 4in1 v4.31 heb geinstalleerd en mijn bios heb geflashed naar kt7zt (abit kt7) moet ik het geluid van mijn koptelefoon op voluit zetten om nog wat te kunnen horen.

Nu heb ik dit probleem niet als ik gewoon mijn speakersetje gebruik (FPS 1000)

Geluidskaart: SB 1024 live oem

Ook hebben zowel de groene als de zwarte uitgang evenveel uitgangsvermogen (ik kan het kabeltje van de koptelefoon in allebei drukken zonder verschil in volume) Het vreemde is dat er alleen geluid uit de zwarte zou moeten komen.

Dit probleem heb ik pas nadat ik mijn bios heb geflashed en de via drivers heb geinstalleerd.

Heeft iemand een oplossing?

(mijn excuses naar de critici voor het eventueel verkrachten van wat termen :P)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

heb je al gekeken hoe de instellingen in de SB-software staan?......

• BC3 Victim
Ik heb alleen drivers geinstalleerd (geen EAX spul e.d. meer)

Ik kan voor de rest aleen kiezen uit:

2 speaker
4 speaker
Headphones <--- aangevinkt
Live!surround

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Groen is voor je headphones of front speakers
Zwart is voor je rear speakers.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Misschien staat ie ingesteld op line ipv headphone ?

Heb je de mixerinstellingen als gechecked? dus ook het mastervolume.

• BC3 Victim
door het flashen is in Windows je PnP-controle actief geworden en zijn de SbLive instellingen weggegaan. Kan je oplossen door het (weer) in te stellen zoals je wilt en op te slaan.

• BC3 Victim
Op vrijdag 25 mei 2001 17:09 schreef unicorn7 het volgende:
door het flashen is in Windows je PnP-controle actief geworden en zijn de SbLive instellingen weggegaan. Kan je oplossen door het (weer) in te stellen zoals je wilt en op te slaan.
En hoe doe je dan :)

ik heb al gezocht, maar kan het niet vinden :(

Pagina: 1