Toon posts:

[BC3] Plaatje van de 5.1 Klipsch

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Maar even een nieuwe topic anders sneeuwt ie wat onder en dan zien jullie ''m niet.

Tataa:

Afbeeldingslocatie: http://www.3dsoundsurge.com/press/images/PM51-1.jpg

Thx to 3D Sound Surge

En ja, er zijn sets die er beter uit zien maar die kosten dan ook 5 keer zoveel (of meer :) ). Ze hebben de sats, de crossover en de amp verbeterd. klipsch heeft geluisterd naar de kritiek en dit setje gaat lopen als een trein.

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
het ziet er zeer fraai uit... voor computerboxen! beter dan creative, gedunkt mij

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 20:37
En wat moet dit nou kosten???

| I've got permission to color outside the lines |

• JT
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

Nou, ziet er wel netjes uit...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

hebbe hebbe!

Verwijderd

Mjam , als m''n wagen verkocht is (eerste investering op 14 :)) ga ek eens zo''n leuk Klipsch 4.1 setje kopen ter vervanging van m''n FPS2000 . Wat kosten die eigenlijk(4.1)

• BenJoep
En het ziet er zekers netjes uit.

:9~

Verwijderd

Ik heb net ff gekeken op audioimport.nl en die klipsch dingen zijn reteduur! de 2.1 set is al 600 gulden!!! Hoe kan dat in godsnaam??

Verwijderd

ja deze set gebruiken ze in de space shuttle ook...spacey man :)

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:33
Op donderdag 24 mei 2001 23:06 schreef Genotix het volgende:
En wat moet dit nou kosten???
Volgens de press release zou deze set $399,- (fl 945,-) moeten kosten.

Nu nog wachten tot hij goed in Nederland leverbaar is.

Ben ook zeer benieuwd naar de eerste review.

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 14:02

afterburn

No more...

Op donderdag 24 mei 2001 23:09 schreef real_raichu70 het volgende:
Mjam , als m''n wagen verkocht is (eerste investering op 14 :)) ga ek eens zo''n leuk Klipsch 4.1 setje kopen ter vervanging van m''n FPS2000 . Wat kosten die eigenlijk(4.1)
900,-: www.audioimport.nl. Staan nog niet op de site, maar zijn op voorraad. Even bellen en je kan ophalen of laten versturen.

Oh.. en ze klinken errug goed.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• BenJoep
ik zou het niet overhebben voor me pc boxies hor, ik heb hier de creative FPS2000, en me stereo erop aangesloten dus ik vind het wel best. :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Volgens de press release zou deze set $399,- (fl 945,-) moeten kosten. Nu nog wachten tot hij goed in Nederland leverbaar is.
Aah, dit snap ik nu echt niet. Ik ga zelf in een HiFi-zaak voor Fl. 1600,- nieuwe speakers kopen van het merk Hepta. Zat te twijfelen tussen Chario, hepta of Tannoy. Uren zitten luisteren, klonken heel verschillend. Morgen komen ze binnen. ECHT GOED klinken die.

Maar... waarom Fl 1000,- uitgeven aan deze rotzooi? Ik weet zeker: het klinkt echt voor geen meter. Kijk alleen al hoe dat knoppenkastje er uit ziet |:( |:(

Zitten jullie alleen op uiterlijk te geilen of zo? :?

eh, sorry, moest ik ff kwijt :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 21:05
Euh.. kan jij die speakers ook naast je monitor zetten? Heb je ook 4 speakers of meer omdat je dan 3D geluid hebt in games?
Nee dus.
En deze dingen klinken volgens mij echt NIET slecht. Werkelijk alle reviews van deze dingen waren extreem positief.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• BC3 Victim
Tja, misschien is het voor een spelletjesfreak die geld teveel heeft inderdaad wel iets.. Vier van mijn speakers met een bijhorende versterker is nog weer ''ietsje'' duurder dus voor beste 3D voor Fl1000,- is dit inderdaad misschien wel een goede keuze.
Alleen viel ik een beetje over jullie :9~ :9~ bij het zien van deze speaker-set.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 21:05
Als je alle reviews over de ''kleinere broertjes'' van deze speakers leest ga je inderdaad kwijlen hoor;)

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

Topicstarter
Ja, kijk Klipsch is al heel lang producent van top klasse speakers. Als je van het Klipsch geluid houdt tenminste.
Dus over de kwaliteit hoef je niet in te zitten. Probleem met "normale" speakers is dat ze te vaak te groot zijn en niet magnetisch afgeschermd.
Wat ik zei, ze hebben de boel en dan met name de sub goed opgewaardeerd. Probleem is wel de prijs, in de US is dit setje gericht op de serieuze gamer/ HT setup, en is 400 US dollar acceptabel. Maar hier wordt ''ie toch weer duurder. De 2.1 Klipsch die daar 180 US dollar kost, kost hier 600 gulden....
Dus als deze 400 US dollar kost....slechte zaak, heel jammer. Zo schieten ze een beetje hun doelgroep voorbij. :(

• BC3 Victim
Op donderdag 24 mei 2001 23:57 schreef Mr.Oizo het volgende:

[..]

Aah, dit snap ik nu echt niet. Ik ga zelf in een HiFi-zaak voor Fl. 1600,- nieuwe speakers kopen van het merk Hepta. Zat te twijfelen tussen Chario, hepta of Tannoy. Uren zitten luisteren, klonken heel verschillend. Morgen komen ze binnen. ECHT GOED klinken die.

Maar... waarom Fl 1000,- uitgeven aan deze rotzooi? Ik weet zeker: het klinkt echt voor geen meter. Kijk alleen al hoe dat knoppenkastje er uit ziet |:( |:(

Zitten jullie alleen op uiterlijk te geilen of zo? :?

eh, sorry, moest ik ff kwijt :)
Lieve schat..
Ik luister zelf al geruime tijd naar Klipsch..
En ik kan je verzekeren dat zulke satelietjes menige duurdere zuilspeakers gewoon weg spelen..
En dit zeg ik dus na het zelf gehoord te hebben..
Ik zat een flinke ppos te luisteren bij mijn audio boer toen ik opeens werd afgelijd door een andere luister test..
WAUWWW..wat een helder en strak geluid was dat..
Vol bewondering keek ik naar joekels van Infinity speakers die stonden waar het geluid van daan kwamen..
Sja..zulke grote jongens MOESTEN wel zo''n top geluid maken dacht ik..
Maakte ik alleen 1 fout..het geluid kwam dus uit die kleine satelietjes en niet uit die Infinity speakers :)..
Nu heb ik zelf de RF-3 serie van Klipsch..
Maar geloof me..
Die kleintjes spelen menig dure zuilspeaker gewoon zoek..

• MGSNK
  • Laatst online: 19-08 11:16
Het is een FEIT dat computerboxen rotzooi zijn... neem dat van me aan!

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• BC3 Victim
Ik weet niet of jij je speakers al gekocht hebt,maar luister anders eens naar de Klipsch..
En dan bedoel ik niet die kleintjes,maar de RF-3..
Ik zal in deze prijsklasse echt geen betere geluidsweergevers weten te verzinnen..
Luister en je weet wat ik bedoel :)

Grts..

• JT

JT

VETAK y0

Op vrijdag 25 mei 2001 09:56 schreef Melly het volgende:

[..]

Lieve schat..
Ik luister zelf al geruime tijd naar Klipsch..
En ik kan je verzekeren dat zulke satelietjes menige duurdere zuilspeakers gewoon weg spelen..
En dit zeg ik dus na het zelf gehoord te hebben..
Ik zat een flinke ppos te luisteren bij mijn audio boer toen ik opeens werd afgelijd door een andere luister test..
WAUWWW..wat een helder en strak geluid was dat..
Vol bewondering keek ik naar joekels van Infinity speakers die stonden waar het geluid van daan kwamen..
Sja..zulke grote jongens MOESTEN wel zo''n top geluid maken dacht ik..
Maakte ik alleen 1 fout..het geluid kwam dus uit die kleine satelietjes en niet uit die Infinity speakers :)..
Nu heb ik zelf de RF-3 serie van Klipsch..
Maar geloof me..
Die kleintjes spelen menig dure zuilspeaker gewoon zoek..
Ik geloof je......NIET. Weer de zoveelste die beweert met computer speakers ff 2500 piek aan audioapparatuur eruit te kunnen spelen...

Ten eerste : voor middentonen heb je een conus van minimaal een cm of 12 a 13 nodig en een grote behuizing nodig om die goed weer te geven. Er zit bij _elke_ maar dan ook echt ELKE satteliet set een dip in de middentonen.

Ten 2de : ik heb hier Tannoy''s staan met een gesloten systeem. Die Klipsch sub is Bas reflex. Komt dan wel dieper, maar is minder strak en kan bij zijn resonantie frequentie komen, waardoor je ergens in je bas een piek hebt.

Ook loopt de bas op een bepaald punt HEEL snel af doordat er door de basreflex acoustische kortsluiting ontstaat. Een gesloten systeem mag dan wel op 0db minder laag zitten dan een basreflex, maar de zuilspeaker zit meestal op -3db net zo diep of dieper qua bas dan een basrexlex systeem (ook een beetje afhankelijk van wat voor speaker je hebt, die van mij iig wel).

Iedereen loopt hier zo te geilen op specs, maar 29 hz zegt nix. Bij -3db ? Nog acceptabel. Bij -6db ? Hoor je niet meer goed, dus onacceptabel. Of misschien zelfs bij -10db ??? Dan hoor je er helemaal geen ene reet meer van.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• afterburn

afterburn

No more...

[quote]
Ik geloof je......NIET. Weer de zoveelste die beweert met computer speakers ff 2500 piek aan audioapparatuur eruit te kunnen spelen...
Dan geloof je het niet. Maar feit is wel dat het enigste verschil met de Klipsch Quintet surround speakers is dat er in de ProMedia''s een versterker in de sub zit. Dit zegt op zich niks over de kwaliteit, maar ik bedoel dan ook dat dit niet zomaar een zooitje computer speakertjes zijn. Als je voor de verandering eens van je arrogante paard zou komen en voor de gein eens zou gaan LUISTEREN, dan wist je misschien waar je over praat en zou je niet zo''n onzin uitkramen.
EDIT:
Alleen maar trance, live ! | High stream
Bas moet je ervaren
Niet om het een of ander, maar die ''muziek'' smaak rechtvaardigt nou niet echt speakers extreme kwaliteit. Daar is hard en veel bas genoeg.
/EDIT

Computer specs

• afterburn

afterburn

No more...

Ordinaire computer boxjes heb je gelijk, maar Klipsch valt toch echt niet in deze catagorie.

Computer specs

• MGSNK
  • Laatst online: 19-08 11:16
kheb voor dat geld liever 2 mission boxen...

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• afterburn

afterburn

No more...

Dat is een andere discussie :)

Computer specs

• JT

JT

VETAK y0

Op vrijdag 25 mei 2001 19:06 schreef afterburn het volgende:

[..]

EDIT:
[..]

Niet om het een of ander, maar die ''muziek'' smaak rechtvaardigt nou niet echt speakers extreme kwaliteit. Daar is hard en veel bas genoeg.
/EDIT
Waar slaat dit nou weer op ????? Dus ik luister alleen trance ????? |:( |:( |:( |:(

Ik zie dat nergens staan, maar zal wel aan mij liggen.

Even ter informatie; ik luister dit allemaal :

- Trance
- Hardcore
- Gitaarmuziek, zowel hard als soft
- Klassieke muziek
- Elton john, Mariah Carey en dat soort rustige muziek

Dus ga nou niet van die domme conclusies trekken die nergens op zijn gebasseerd.

Enneh, dat ''Bas moet je voelen'' daar bedoel ik niet alleen mee dat je het moet voelen op hoog geluidsniveau. Neem de REL Studio 2. 2x25 cm en 12 hz op -6db, dus zal wel 16 hz op -3db zijn.

Dan ga je jurassic Park kijken. staat ie op normaal geluidsniveau, dus het geluidsniveau van een gesprek van 2 mensen. OOK de bas. Dan komt de dino (t-rex). Maar doordat die sub zoveel lucht weet te verplaatsen heb je bij een laag geluidsniveau dat je het al letterlijk in je maag voelt trillen. En dat bedoel ik met ''bas moet je voelen''.
Dan geloof je het niet. Maar feit is wel dat het enigste verschil met de Klipsch Quintet surround speakers is dat er in de ProMedia''s een versterker in de sub zit. Dit zegt op zich niks over de kwaliteit, maar ik bedoel dan ook dat dit niet zomaar een zooitje computer speakertjes zijn. Als je voor de verandering eens van je arrogante paard zou komen en voor de gein eens zou gaan LUISTEREN, dan wist je misschien waar je over praat en zou je niet zo''n onzin uitkramen.
Als ik nu tegen jou zeg : die nieuwste Ford Mondeo rijd een Ferrari eruit en rijd veel beter.

Dan lach jij mij ook hard uit. Feit is en blijft dat Ferrari beter rijd. Maar dat wil niet zeggen dat de Ford ook slecht rijd.

En jij hebt het over die ingebouwde versterkers dat dat nix voor de kwaliteit uitmaakt.....nog ff. Dus als ik een goedkope versterker van Sony achter die Quintets zet of een Mark Levinson No 203, dan klinken ze hetzelfde ? Want dat is wat jij uiteindelijk zegt... |:( |:(

Als je wil mag je een keertje langskomen bij mij om me Tannoy''s te horen en dan verandert je mening wel. Die quintets zullen ongetwijfeld beter klinken dan de Promedia''s omdat daar een betere versterker achter zat.

En dan nog iets : ga naar een professionele Hi-Fi winkel (geen Block ofzo) en vraag of het waar is wat ik zeg van het gat in de midden frequentie. Dan durf ik met jou te wedden dat ie zegt dat dat waar is. Dat is iets wat elke audiofiel weet.

Ecodan warmtepomp

• BC3 Victim
Nee..dat beweer ik dus NIET..
Ik zeg alleen dat Klipsch verdomd goed spul op de markt brengt..''
Die kleine satalietjes spelen MENIG zuil speaker weg..
Dat betekent niet dat ze ELKE zuil speaker weg spelen..
Ik heb deze satalietjes zelf nog nooit gehoord..
Mischien heb ik me niet duidelijk gemaakt..
Maar ik heb andere toen horen spelen en die klonken gewoon GVD goed..
Na het horen van die kleintjes heb ik besloten om zuil speakers te kopen van klipsch..
En zoals ik al zei..
Ik ben toch echt van mening dat dit de beste keuze is in deze prijsklasse ..(1200,- p.s)..

• afterburn

afterburn

No more...

* afterburn shakes JT''s hand

:)

Computer specs

• JT

JT

VETAK y0

Op vrijdag 25 mei 2001 23:04 schreef Melly het volgende:

[..]

Nee..dat beweer ik dus NIET..
Ik zeg alleen dat Klipsch verdomd goed spul op de markt brengt..''
Die kleine satalietjes spelen MENIG zuil speaker weg..
Dat betekent niet dat ze ELKE zuil speaker weg spelen..
Ik heb deze satalietjes zelf nog nooit gehoord..
Mischien heb ik me niet duidelijk gemaakt..
Maar ik heb andere toen horen spelen en die klonken gewoon GVD goed..
Na het horen van die kleintjes heb ik besloten om zuil speakers te kopen van klipsch..
En zoals ik al zei..
Ik ben toch echt van mening dat dit de beste keuze is in deze prijsklasse ..(1200,- p.s)..
Geef dan is een voorbeeld van wat voor zuil speaker die die sat zou wegspelen. Je hebt zowiezo al het gat in het middenbereik. Wat ik wel graag wil geloven is dat dit een heel mooi setje is voor het geld.

Ecodan warmtepomp

• afterburn

afterburn

No more...

En jij hebt het over die ingebouwde versterkers dat dat nix voor de kwaliteit uitmaakt.....nog ff. Dus als ik een goedkope versterker van Sony achter die Quintets zet of een Mark Levinson No 203, dan klinken ze hetzelfde ? Want dat is wat jij uiteindelijk zegt...
NEE, wat ik zei was afgezien van de ingebouwde versterker in de sub, de sats hetzelfde zijn als de Quintet, en dus niet zomaar over dezelfde kam geschoren dienen te worden als elke huis tuin en keuken computer speakertjes. Natuurlijk klinkt een goede versterker beter. Ik heb zelf van die krengen ontworpen (versterkers dus, geen speakers).
Waar het om gaat is dat voor die 900 gulden die de 4.1 kosten jij geen spullen kan kopen die zo goed en strak klinken. Dat als je daar het dubbele of driedubbele tegenaan gooit het beter klinkt, dat mag ik dan ook zeer zeker hopen.. zou niet best wezen als het niet zo is. Ik heb bij de importeur een uitgebreide luistertest gehad van de Klipschhorn, en dat zijn dus mn volgende speakers. Klinken ook een heel stuk beter. Kosten ook iets meer. Neemt nog steeds niet weg dat voor het geld die ProMedia''s meer dan waar voor hun geld geven, zowel voor een kleine huiskamer als bij de PC.

EDIT:
De aanval op je muziek keus was idd wel een beetje kort door de bocht.
/EDIT

Computer specs

• JT

JT

VETAK y0

Op vrijdag 25 mei 2001 23:08 schreef afterburn het volgende:

[..]

NEE, wat ik zei was afgezien van de ingebouwde versterker in de sub, de sats hetzelfde zijn als de Quintet, en dus niet zomaar over dezelfde kam geschoren dienen te worden als elke huis tuin en keuken computer speakertjes. Natuurlijk klinkt een goede versterker beter. Ik heb zelf van die krengen ontworpen (versterkers dus, geen speakers).
Waar het om gaat is dat voor die 900 gulden die de 4.1 kosten jij geen spullen kan kopen die zo goed en strak klinken. Dat als je daar het dubbele of driedubbele tegenaan gooit het beter klinkt, dat mag ik dan ook zeer zeker hopen.. zou niet best wezen als het niet zo is. Ik heb bij de importeur een uitgebreide luistertest gehad van de Klipschhorn, en dat zijn dus mn volgende speakers. Klinken ook een heel stuk beter. Kosten ook iets meer. Neemt nog steeds niet weg dat voor het geld die ProMedia''s meer dan waar voor hun geld geven, zowel voor een kleine huiskamer als bij de PC.

EDIT:
De aanval op je muziek keus was idd wel een beetje kort door de bocht.
/EDIT
Ok....ik ken die Klipsch horns niet, en heb die ProMedia''s nog nooit gehoord, maar wat je nu beschrijft, dan wil ik je wel geloven :) Nu beschrijf je het toch wel even wat duidelijker hoor :)

* JT steekt z''n hand uit

Zand erover ?

Ecodan warmtepomp

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wat ik nou wel es zou willen weten, is of het de moeite waard is om mijn huidige Creative DTT2500 te vervangen voor deze Klipsch 5.1 set.

En, JT, kweet ''t, Creative boxjes zijn belabberd slecht, een echte HiFi set klinkt veeele malen beter, alle computerboxjes zijn rotzooi, maar dat wil ik niet weten :)

Ik ben momenteel dik tevreden met m''n DTT2500 setje, maar vraag me af of deze Klipsch set een flinke vooruitgang is met mijn huidige setje. Please lemme know :)

• JT

JT

VETAK y0

Nee nee neeeeeeee !!!! Computer setjes zijn geen bagger, veel setjes geven VEEL kwaliteit voor WEINIG geld !! Waarom denk je anders dat ik 270 piek heb geinvesteerd voor een leuk 2.1 setje van Yammie ??? Ik vind alleen dat je voor dezelfde prijs veel beter kan krijgen dan creative. Ik vind dat creative een lsechte prijs/prestatie verhouding heeft.

Enneh, tis het zeker wel waard om je Creatives door deze te vervangen.

Ecodan warmtepomp

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ok, check :)

Dan een ander vraagje aan jou: Ik heb F2000,-
te spenderen. Jij zegt dat het zeker de moeite loont om mijn DTT2500 te laten vervangen door deze Klipsch 5.1 set, die, naar verwachting zo''n F1000,- zal gaan kosten.

Maar, je zegt ook dat je voor ''tzelfde geld beter kan krijgen ? Ok, doe jij me dan eens een voorstel wat F2000,- mag kosten en beter klinkt dan de Klipsch 5.1 en ook een complete set moet zijn, dus, 5.1 versterker en 5 boxjes en subwoofer :)

• afterburn

afterburn

No more...

de 4.1 kost al 900 in nederland, dus reken op zo''n 1300-1500 voor de 5.1.

Computer specs

• afterburn

afterburn

No more...

En voor dat geld denk ik niet dat je het red om hetzelfde neer te zetten met dezelfde kwaliteit door losse spullen te kopen.

Maar ik ben al tijdje uit het wereldje.

Computer specs

• Hellhound
  • Laatst online: 09-05 10:53
Op vrijdag 25 mei 2001 23:14 schreef kazuka het volgende:

Ik ben momenteel dik tevreden met m''n DTT2500 setje, maar vraag me af of deze Klipsch set een flinke vooruitgang is met mijn huidige setje. Please lemme know :)
Het zal best beter klinken dan die set die je nu hebt , MAAR je zegt zelf al dat je nu dik tevreden bent met wat je hebt. Dus dan moet je gewoon dat geld in je zak houwen en er iest anders mee doen lijkt mij.

Ik draai zelf zeer veel muziek op mn comp (mp3''s Jazz) maar ik heb mn comp aan de stereo gekoppeld en zie zelf nix in die pc setjes , of het nou klipsch of weetikveel heet (gewoon "ouderwets" stereo sound en geen 4.1 of 5.1 zooi voor mij ). Ik heb goeie boxen (Audiolab , ned fabrikaat) zijn wel 20 jaar oud maar kostten toendertijd 500 piek het stuk en ik denk niet dat er pc setjes zijn die beter klinken.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

• JT

JT

VETAK y0

Ik weet wel wat...alleen kost 400 meer. Krijg je dan wel dvd en radio en afstandsbediening bij.

De Pioneer NS DV 55

Afbeeldingslocatie: http://www.pioneer-eur.com/images/nsdv55.jpg

Anders kom je bij Sony en Panasonic uit voor 1800 piek.

Ecodan warmtepomp

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dat Pioneer setje ziet er wel goed uit, en F2400,- is dan nog te overwegen...

Inderdaad, ik ben tevreden met wat ik nu heb maar ik weet dat er vele betere setjes zijn, daar wil ik dan best wat geld aan uitgeven.

''t is wel van belang dat het 5.1 is, want ik kijk veel DVD''s :)

Dus, die Pioneer set ziet er strak uit, maar klinkt dit ook stukken beter dan de Klipsch 5.1 ? Is ''t die F2400,- echt waard ? Waar zou ik dit setje kunnen aanschaffen, en, als laatste, die alternatieven van Sony voor +- F1800,-, waar vind ik daar meer info over ?

• JT

JT

VETAK y0

Ik heb de Klipsch nog nooit gehoord. En ondanks dat dat best een goed setje zal zijn, denk ik toch dat de Pioneer wat beter is. Ik heb hem gehoord, en hij geeft ongekend mooi geluid voor zo weinig geld. Ik vond die Panasonic nog wel aardig klinken, en daarbij heb je ook een 5 dvd/cd wisselaar >:) , maar die Sony vond ik toch minder hoor. In het geval dan Panasonic en Sony, kan je denk ik toch beter voor Klipsch gaan.

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

JT ik kom jou ook aldoor op t.net tegen als het over klipsch gaat en ik verbaas me aldoor weer niet te geloven....

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik heb even op de Pioneer site gekeken, dat setje is er ook in het zwart, dies nog mooier :) Nu nog hopen dat die DVD speler regiovrij is of regiovrij te maken :) Nu nog ff zoeken naar een site die deze set levert :)

• JT

JT

VETAK y0

Op vrijdag 25 mei 2001 23:52 schreef SuB het volgende:
JT ik kom jou ook aldoor op t.net tegen als het over klipsch gaat en ik verbaas me aldoor weer niet te geloven....
Wadan ???

Ecodan warmtepomp

• BC3 Victim
Oh, nee, niet de NS-DV55. Ik ben zelf verkoper geweest in een Hi-Fi audio winkel. En dan wel ff zo''n winkel waar deze set de goedkoopste was. Zo''n buisenvoorversterkerFl.3000,- winkel.
Eerlijk: deze set was onze meest verkochte, maar het blijft een satelite/sub systeem. En dus mis je een deel van het frequentie-bereik.

Belangrijker nog: met een sat/sub systeem heb je in de lage tonen....MONO!!! VERSCHRIKKELIJK.. MONO!!!

Wie wil nu 5.1 speakers met sissend hoog, weinig midden en mono-bas?

Ik wil wel even games/dvd en muziek onderscheiden. Voor spelletjes is 5.1 noodzakelijk, ga ervoor, koop naar je budget. Als je voor geluidskwaliteit gaat moet je dit echt niet kopen.

• JT

JT

VETAK y0

Op zaterdag 26 mei 2001 03:26 schreef Mr.Oizo het volgende:
Oh, nee, niet de NS-DV55. Ik ben zelf verkoper geweest in een Hi-Fi audio winkel. En dan wel ff zo''n winkel waar deze set de goedkoopste was. Zo''n buisenvoorversterkerFl.3000,- winkel.
Eerlijk: deze set was onze meest verkochte, maar het blijft een satelite/sub systeem. En dus mis je een deel van het frequentie-bereik.

Belangrijker nog: met een sat/sub systeem heb je in de lage tonen....MONO!!! VERSCHRIKKELIJK.. MONO!!!

Wie wil nu 5.1 speakers met sissend hoog, weinig midden en mono-bas?

Ik wil wel even games/dvd en muziek onderscheiden. Voor spelletjes is 5.1 noodzakelijk, ga ervoor, koop naar je budget. Als je voor geluidskwaliteit gaat moet je dit echt niet kopen.
je hebt helemaal gelijk, maar we gingen hier uit van een satteliet systeem. Zelf bem ik daar ook nie voor, maar dit is toch wel een mooie set voor de prijs hoor. Ik haal niet voor 2400 piek een receiver met dolby digital en dvd speler, speakers en een sub. Maar ik ga het liefst voor een receiver met GROTE front speakers een een GROTEsubwoofer omdat uit grote speakers een veel voller geluid komt en uit een grote sub veel diepe bas.

Ecodan warmtepomp

Pagina: 1