strafe toets doet control toets na!

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:31

bloody

0.000 KB!!

Topicstarter
Ik heb in 3d-shooters (q2,q3) de control ingesteld voor het schieten, en de alt voor het strafen. Als ik nu op de alt druk gaat de persoon strafen EN schieten. dit geldt in alle 3d-spelletjes. Ik heb het 1 keer verholpen, maar ik weet niet meer hoe. Nu doet ie weer gek, want ik heb win98 er weer eens erafgegooid en opnieuw geinstalleerd ;).

nope

Verwijderd

Misschien een rare vraag, maar gebruik jij geen muis bij q2/3? Want dan heb je die control en alt (in principe) niet eens nodig.

• bloody

bloody

0.000 KB!!

Topicstarter
nee geen mouse! waarom?:
- meer kans op RSI
- muis gaat heen en weer, ik heb liever een stevige basis voor schietende handen+vingers! :)

nope

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-02 11:56
Waarschijnlijk staan de configuraties niet goed....Quake2 en Quake3 staan toe dat je een bepaalde functie toewijst aan 2 toetsen...dus moet je ff kijken of dat zo is en als dat zo is, met del die entry helemaal weghalen en dan opnieuw binden aan de toets die je wilt.

Verder wil ik je echt aanraden om met een muis te spelen omdat dat echt wel heel erg veel beter is voor je prestaties :) In het begin misschien neit, maar je kan veel sneller reageren en om je heen kijken en dergelijke....

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

• bloody

bloody

0.000 KB!!

Topicstarter
he mensen, ik ben geen leek hoor. ;)
ik heb alles goed staan!.

nope

• RemCOW
  • Laatst online: 21-02 09:45
Geen muis?!?!?! Ik kan niet zonder mijn logitech UT'en!! :)

Verwijderd

Volgens mij kun je uberhaupt niet fatsoenlijk een FPS spelen zonder muis.

Ik was er vroeger ook heilig van overtuigd dat dat gedoe met die muis nergens op sloeg, en ik kon het ook niet, maar als je ff oefent zul je zien dat je sneller reageert en veel meer controle hebt.

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-02 11:56
Misschien moet je dan gewoon es naar de .cfg files kijken...misschien dat die het verkeerd hebben staan nog....

en anders zou ik het ook nie weten

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

Verwijderd

Lop inderdaad je config's 's af,
en kijk 's of je wel strafe recghts en strafe left hebt genomen ;)
, m
maar feiten zijn feiten, met de muis kun de gewoon veeel sneller reageren

• bloody

bloody

0.000 KB!!

Topicstarter
nou, in de config's staat alles goed....

nope

Verwijderd

mail mij anders 's die cfg's toe :
hooftvh@chello.nl

• VorteX
  • Laatst online: 04-12-2025

VorteX

held

Potje kweek3? Kijken wie er wint :) :)

ik kan je hebben :D

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

GGRRR..grrrr

Q³, DIMPS roels ;)

visit WWW.DIMPS.NL

• VorteX

VorteX

held

ok ok, ik zit in een kleine, nieuwe k*tclan

zip.to/CoD

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

• VorteX

VorteX

held

Maar toch regeren we!!!

• AcidBurn
  • Laatst online: 22-02 15:34
[GoT] RULES!!!!!!!!!!!!

Vortex: volgende keer graag een link.. ben te lui om het in te tikken, zo vroeg op de ochtend :)
voor de andere luie donders:
http://zip.to/CoD

• VorteX

VorteX

held

:)

Verwijderd

acid burn:
linker muis knop indrukken muis naar links bewegen, linker muis loslaten, rechter muis knop-> copy, naar adres balk-> paste

• bloody

bloody

0.000 KB!!

Topicstarter
nou nog geen oplossing?!?!?. ligt dit soms aan mijn vage vraag?? ;)

nope

Pagina: 1