die cd van PK heb ik ook, is wel geinig.Op dinsdag 29 mei 2001 22:27 schreef Raampie het volgende:
blaat
This too shall pass
ik heb een afstandsbediening die het gewoon niet meer doet. hij hoort bij een 3 jaar oude receiver en hij is niet meer na te bestellen. het is het rubberen matje met knoppen dat er in ligt dat de oorzaak van al het kwaad is. als je een knop indrukt dan maakt de onderkant van die knop op de print contact en dan doet ''ie wat je wilt dat hij doet. alleen de onderkant van die knoppen geleidt niet meer. ik heb de ab al uit elkaar gesloopt en als ik handmatig iets geleidends op de juiste plek druk doet hij het wel.
heel vaag dus.
hoe kan ik zoiets repareren? de onderkanten van die knopjes moet dus gewoon meer geleidend worden, is er iets dat geleidt dat ook op rubber/kunststof hecht?
heel vaag dus.
hoe kan ik zoiets repareren? de onderkanten van die knopjes moet dus gewoon meer geleidend worden, is er iets dat geleidt dat ook op rubber/kunststof hecht?
This too shall pass
Verwijderd
ja, zilverlijm (25nlg voor potje), wordt gebruikt om kapotte printbanen te herstellen
of speciale grafietstiften, maar weet niet of die nog bestaan (vroeger wel)
ik zou voor de zilverlijm gaan, is nadien nog altijd handig als je toevallig ergens een print verne*kt
ik zou voor de zilverlijm gaan, is nadien nog altijd handig als je toevallig ergens een print verne*kt
hmm klikt wel alsof het werkt. hecht het ook op dat rubber matje in een afstandsbediening?Op donderdag 24 mei 2001 21:08 schreef killalot het volgende:
ja, zilverlijm (25nlg voor potje), wordt gebruikt om kapotte printbanen te herstellen
en waar wordt het over het algemeen verkocht?
This too shall pass
Bedankt vd tip!!
Mijn tv heb ik 2e hands gekocht van een buurjongen. Extra cheap omdat de remote kapot was.
Beetje schuren. Nu doet ieut weer goed.
Ik kon eerst alleen maar up/down, nu doen de nummers ut ook weer.
Mijn tv heb ik 2e hands gekocht van een buurjongen. Extra cheap omdat de remote kapot was.
Verwijderd
hey, ik heb exact hetzelfde probleem met een afstandsbediening voor m''n teeveetje!
De knop van achteruit zappen wil niet meer, dus ik moet telkes naar rtl4 gaan om dan weer vooruit te kunnen zappen
En die knop voor vooruit zappen word nu ook al slechter... verder nog wel een leuk teeveetje. Is al een jaartje of 5 oud & ik moet soms een klap op de zijkant geven om ''m aan te krijgen maar ik ben maar een arme scholier en zolang hij het doet heb ik geen zin om een nieuwe te kopen
Maar ik had die afstandsbediening dus ook al es opengeschroefd en ik herken et probleem gelijk... helaas weet ik er verder ook geen oplossing voor. Ik ga dus maar es voor zilverlijm zoeken! Denk dat ze dat wel verkopen in electronicawinkels. Ik heb ook gelezen dat hier lui zijn die zilverlijm gebruiken om hun processor permanent te unlocken... dus anders misschien in een goede computershop die ook dingen als artic silver verkoopt...
De knop van achteruit zappen wil niet meer, dus ik moet telkes naar rtl4 gaan om dan weer vooruit te kunnen zappen
En die knop voor vooruit zappen word nu ook al slechter... verder nog wel een leuk teeveetje. Is al een jaartje of 5 oud & ik moet soms een klap op de zijkant geven om ''m aan te krijgen maar ik ben maar een arme scholier en zolang hij het doet heb ik geen zin om een nieuwe te kopen
Maar ik had die afstandsbediening dus ook al es opengeschroefd en ik herken et probleem gelijk... helaas weet ik er verder ook geen oplossing voor. Ik ga dus maar es voor zilverlijm zoeken! Denk dat ze dat wel verkopen in electronicawinkels. Ik heb ook gelezen dat hier lui zijn die zilverlijm gebruiken om hun processor permanent te unlocken... dus anders misschien in een goede computershop die ook dingen als artic silver verkoopt...
Verwijderd
hebben ze wel in de meeste elektronicazaken (waar ze tenminste zelfbouwspulhebben),Denk dat ze dat wel verkopen in electronicawinkels. Ik heb ook gelezen dat hier lui zijn die zilverlijm gebruiken om hun processor permanent te unlocken... dus anders misschien in een goede computershop die ook dingen als artic silver verkoopt...
maar compuwinkels? dat betwijfel ik!
vaak is het probleem met afstandsbedieningen dat ze erg smerig zijn van binnen (wat wordt er gedaan met die dingen?
)
ff het plastic matje met geleidende noppies in een sopje gooien, en de print afnemen.
ik heb pas een afstandsbediening onder handen gehad, niet 1 knopje deed het nog, en na intensief schoonmaken nog steeds niks. nadat ik de print met contactvlakjes een beetje had opgeschuurd deed ie het weer
ff het plastic matje met geleidende noppies in een sopje gooien, en de print afnemen.
ik heb pas een afstandsbediening onder handen gehad, niet 1 knopje deed het nog, en na intensief schoonmaken nog steeds niks. nadat ik de print met contactvlakjes een beetje had opgeschuurd deed ie het weer
Verwijderd
helaas kun je bij mij echt zien dat de printbanen er werkelijk af zijn gesleten.
zekers iets teveel zitten zappen
maar, ik ga het eens met zilverlijm van de praxis proberen!
zekers iets teveel zitten zappen
maar, ik ga het eens met zilverlijm van de praxis proberen!
al heel vaak gedaan. het idd wel zo dat langazmerhand de knopjes het niet meer gingen doen. het meest gebruikte knopje als eerste...Op vrijdag 25 mei 2001 22:20 schreef aatos het volgende:
vaak is het probleem met afstandsbedieningen dat ze erg smerig zijn van binnen (wat wordt er gedaan met die dingen?)
volgende week maar eens naar de praxis
This too shall pass
nou leuk is dat, 45 piek neergeteld voor zo''n pokkebusje bison zilverlijm. matje goed schoongemaakt, laten drogen, me zitten verheugen op een afstandsbediening die het na al dat gekut eindelijk weer doet.
heel voorzichtig dun laagje lijm op de knopjes aan de onderkant, 20 min laten drogen, nog een laagje.
ff testen, helft van de knopjes doet het weer. hmmm....de nog niet werkende knopjes nog een keer behandeld, uur laten drogen. nog niet!
voel ik ff voorzichtig met m''n vinger, bladdert die zooi er gewoon vanaf gvd! damn hier baal ik echt van, een nieuwe ab kan ik shaken want die dingen zijn niet meer te krijgen en zo''n alles in 1 ding heeft niet alle functies (volume van rear en center om maar eens iets te noemen)
bah bah bah
iemand nog goede ideeen of een ab voor een Sony str de325??
/edit:en die kutsmilies doen het ook al niet
heel voorzichtig dun laagje lijm op de knopjes aan de onderkant, 20 min laten drogen, nog een laagje.
ff testen, helft van de knopjes doet het weer. hmmm....de nog niet werkende knopjes nog een keer behandeld, uur laten drogen. nog niet!
voel ik ff voorzichtig met m''n vinger, bladdert die zooi er gewoon vanaf gvd! damn hier baal ik echt van, een nieuwe ab kan ik shaken want die dingen zijn niet meer te krijgen en zo''n alles in 1 ding heeft niet alle functies (volume van rear en center om maar eens iets te noemen)
bah bah bah
/edit:en die kutsmilies doen het ook al niet
This too shall pass
Verwijderd
tja, je kan altijd een afstandsbediening van visa (nee, niet de creditcard company) bestellen, heb ik hier ook!
hebben ze voor alle toestellen, kosten een 600BEF (30 nlg of zo dus),
zien er wel niet hetzelfde uit als originele, maar zijn best ok!
ps: jammer dat zilverlijm niet werkte
, hielp
bij mij toch altijd
hebben ze voor alle toestellen, kosten een 600BEF (30 nlg of zo dus),
zien er wel niet hetzelfde uit als originele, maar zijn best ok!
ps: jammer dat zilverlijm niet werkte
bij mij toch altijd
Niet na te bestellen??? Alle sony AB''s werken op alle sony apparaten. Ik bestuurde hier m''n ES versterker zelfs ooit met een ab van een DHC-313 microsony''tje!Op dinsdag 29 mei 2001 17:34 schreef sharkyOnline het volgende:
Regel dan gewoon een ab, met vergelijkbare functies (str-de335, 345 ofzo?).
pssst, er moet tegenwoordig een spatie voor en een spatie achter de smiley staan./edit:en die kutsmilies doen het ook al niet
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ik heb rondgebeld en ik hij was niet meer te krijgen, en zijn die specifieke functies ook nog te besturen met een nieuwere ab? ik wil gewoon dezelfde functionaliteit hebben.Op dinsdag 29 mei 2001 19:06 schreef JvS het volgende:
[..]
Niet na te bestellen??? Alle sony AB''s werken op alle sony apparaten. Ik bestuurde hier m''n ES versterker zelfs ooit met een ab van een DHC-313 microsony''tje!
Regel dan gewoon een ab, met vergelijkbare functies (str-de335, 345 ofzo?).
[..]
pssst, er moet tegenwoordig een spatie voor en een spatie achter de smiley staan.
en van die smilies wist, alleen dacht er ff niet aan
This too shall pass
Verwijderd
dankzij zilverlijm of watOp dinsdag 29 mei 2001 20:38 schreef stokkie het volgende:
Bedankt vd tip!!
Verwijderd
Wat denken jullie van een programmerbare AB. Die kosten tegenwoordig geen bal meer. Een beetje goedkope / vaag merk is goedkoper dan die lijm van jullie. Kun je er ook nog eens je stereo, video e.d. mee bediennen.
Het probleem bij mij is dat ik wel een programmeerbare AB heb, maar dat het matje wat er in zit begint te scheuren. Met wat twee komponenten lijm is hij voor voloopig weer gemaakt.
Het probleem bij mij is dat ik wel een programmeerbare AB heb, maar dat het matje wat er in zit begint te scheuren. Met wat twee komponenten lijm is hij voor voloopig weer gemaakt.
Verwijderd
Ken me nog herinneren dat ik de knoppies van m''n gare Sega Joypiks altijd weer aan de praat kreeg...
Ik haalde het matje eruit en wreef er even hard mee over de vloerbedekking.
Klinkt stom maar dan kon ik er weer een paar maanden tegenaan!
Greetz PE
Ik haalde het matje eruit en wreef er even hard mee over de vloerbedekking.
Klinkt stom maar dan kon ik er weer een paar maanden tegenaan!
Greetz PE
Ik denk dat-ie probeert duidelijk te maken dat-ie het tegen jou heeft, volledig off-topic is en die cd uit je webicon wel leuk vindt.Op woensdag 30 mei 2001 01:37 schreef Raampie het volgende:
Hoezo blaat?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1