Toon posts:

[BC3] digitale camera aanschaffen ja, welke :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil voor mijn vakantie een digitale camera aanschaffen waarmee ik kan filmen en foto''s nemen
er moet een lcd schermpje opzitten en aangesloten worden op mijn laptop via com,lpt of usb.
Naast de vakantie wil ik ook kast mods, lan party''s, waterskieen, racen, skating etc mee opnemen dus moet goed zijn :P
Gezien ik niet thuis ben in dit wereldje :? maar wel computech ben wil ik iets tops voor weinig (willen we allemaal he !) B-)
wie kan wat adviseren. :?
Gaarne het merk en type noemen evt site is helemaal toppie. :7
en wat zijn je ervaringen van de camera en de software. :'( :) :(
en last but not least de prijs !

tnx guys ;)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:03

Verwijderd

Topicstarter
site is meer voor foto camera''s ik ben meer op zoek naar video camera''s
die evt een foto kunnen nemen.
maar tnx

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

kep geen ervaring met digitale filmcamera''s.... maar...

Een digitaal fototoestel kan niet echt geweldig film opnemen.... volgens mij geldt voor een digitale filmcamera dus het omgekeerde... Wel goed film op nemen, maar niet echt geweldige foto''s.
Volgens mij is de resolutie van zo''n digitale filmcamera nou niet echt geweldig.

Verwijderd

Als je zo''n topic opent begin ik altijd met de vraag, wat wil je er aan uitgeven.

Zoals altijd gaat "top kwaliteit" gepaard met prijs, dus wat wil je besteden dan praten we verder ( het heeft geen nut om allerlei lekkers aan te voeren als je het toch uit eindelijk te duur vindt)

Verwijderd

Topicstarter
prijs is tussen 1000 en 3500 florijntjes

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
M''n pa heeft eerder dit jaar een digitale videocamera gekocht voor ongeveer 2000 piek.

Mooi dingetje, scherp beeld en apart lcd scherm.

Merk: JVC.

Owja, je kan ''m op je pc aansluiten, datastroom naar 2 kanten.
Laatste is overigens wel een punt om op te letten, veel videocamera''s kunnen namelijk wle naar de pc sturen, maar je kan dan niet meer van de pc naar de videocamera terug. Gevolg is dat je bewerkte film niet meer op vhs kan :(

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Op donderdag 24 mei 2001 18:51 schreef lemac4444 het volgende:
Ik wil voor mijn vakantie een digitale camera aanschaffen waarmee ik kan filmen en foto''s nemen
er moet een lcd schermpje opzitten en aangesloten worden op mijn laptop via com,lpt of usb.
Naast de vakantie wil ik ook kast mods, lan party''s, waterskieen, racen, skating etc mee opnemen dus moet goed zijn :P
Gezien ik niet thuis ben in dit wereldje :? maar wel computech ben wil ik iets tops voor weinig (willen we allemaal he !) B-)
wie kan wat adviseren. :?
Gaarne het merk en type noemen evt site is helemaal toppie. :7
en wat zijn je ervaringen van de camera en de software. :'( :) :(
en last but not least de prijs !

tnx guys ;)
Ligt het nu aan mij of heb je best veel smilies gebruikt? :D

Putting the bit in Biton since 1997

Pagina: 1