Ik wil een DVD-spelertje voor op mijn kamer, ik heb er een in de computer (pioneer 105s) maar dat vind ik 3* niks (al 2 keer kapot gegaan).
Beneden hebben we gewoon een goede DVD-speler, maar op mijn kamer wil ik ook wel DVD''s kijken zonder gezeik, maar het hoeft dus ook niet super te zijn. Daarom dacht ik aan een low-budget spelertje.
Zo zit ik een beetje te twijfelen tussen Samsung (megapool) Hiteker (it''s) en AudioSonic (kijkshop). De type nummers weet ik zo niet want dan moet ik weer door de krantenbak gaan vroeten.
Maar van deze merken, welke zou ik dan het beste kunnen nemen.
Bij de samsung krijg je 5 dvd''s erbij waarvan ik er al 3 heb en 1 op video heb en de andere Tom en Jerry is
De hiteker is 50 piek duurder.
Audiosonic en Samsung zijn 500,-
Ik snap dat jullie zo niet echt een oordeel kunnen vellen. Maar gewoon qua degelijkheid moet er best wel iets over het merk te zeggen zijn toch.
Ik sta namelijk op het punt de audiosonic te kopen omdat die regiovrij is en mp3''s afspeeld (bijzaak maar toch)
Beneden hebben we gewoon een goede DVD-speler, maar op mijn kamer wil ik ook wel DVD''s kijken zonder gezeik, maar het hoeft dus ook niet super te zijn. Daarom dacht ik aan een low-budget spelertje.
Zo zit ik een beetje te twijfelen tussen Samsung (megapool) Hiteker (it''s) en AudioSonic (kijkshop). De type nummers weet ik zo niet want dan moet ik weer door de krantenbak gaan vroeten.
Maar van deze merken, welke zou ik dan het beste kunnen nemen.
Bij de samsung krijg je 5 dvd''s erbij waarvan ik er al 3 heb en 1 op video heb en de andere Tom en Jerry is
De hiteker is 50 piek duurder.
Audiosonic en Samsung zijn 500,-
Ik snap dat jullie zo niet echt een oordeel kunnen vellen. Maar gewoon qua degelijkheid moet er best wel iets over het merk te zeggen zijn toch.
Ik sta namelijk op het punt de audiosonic te kopen omdat die regiovrij is en mp3''s afspeeld (bijzaak maar toch)
Verwijderd
Bij de kijkshop is er gewoon geen mogelijkheid om hem uit te proberen in de winkel.. Dus moet je ff naar de specs. kijken van de apparaten en met name naar dynamisch vermogen en s/n verhouding.
Ik denk dat Samsung de beste keus is, omdat zij niet alleen maar lowbudget spullen produceren. (ze hebben dus meer ervaring enzo)
Ik denk dat Samsung de beste keus is, omdat zij niet alleen maar lowbudget spullen produceren. (ze hebben dus meer ervaring enzo)
Op donderdag 24 mei 2001 16:41 schreef Xanandu het volgende:
Bij de kijkshop is er gewoon geen mogelijkheid om hem uit te proberen in de winkel.. Dus moet je ff naar de specs. kijken van de apparaten en met name naar dynamisch vermogen en s/n verhouding.
naar specs van DVD spelers kijken om te beslissen welke je moet kopen, in deze prijsklasse????
het kan geen kwaad, maar het zal je weing verder helpen, denk ik.
Van deze merken zou ik blind kiezen voor de samsung; het enige merk dat een beetje in aanmerking komt voor de titel a-merk.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Audiosonic zowiezo niet, ik zou voor Samsung gaan. Die schijnen hele goede budgetspelers te maken.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ik zal eens goed kijken wat ik doe en eens goed naar garantie vragen 
En jt even offtopic ik wou dat ik jou subtitle kon neer zetten, maar @home en KPN zijn zo traag als een dikke stront in een koffiefilter met het aanleggen van nieuwe gebieden (beloven inmiddels al zo''n 3 jaar)
En jt even offtopic ik wou dat ik jou subtitle kon neer zetten, maar @home en KPN zijn zo traag als een dikke stront in een koffiefilter met het aanleggen van nieuwe gebieden (beloven inmiddels al zo''n 3 jaar)
Ik zou voor de Mustek/Yukai V300 gaan. Ik heb hem zelf getest en ben er zeer over te spreken.
Speelt MP3''s en is regiovrij. Kost FL.549,- bij www.comtronics.nl
Ik werk daar, maar geloof me je krijgt er echt geen spijt van: zeer prettige speler voor weinig geld!
Speelt MP3''s en is regiovrij. Kost FL.549,- bij www.comtronics.nl
Ik werk daar, maar geloof me je krijgt er echt geen spijt van: zeer prettige speler voor weinig geld!
audiosonic is zò vreselijk slecht!
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Pagina: 1