[BC3] DIVX en DVD op VOODOO 3 2000

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
DiVX daar gaat het om!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:27
de kaart lijkt me goed genoeg, maar wat voor processor heb je?

ach...in een volgend leven lach je er om!

• BC3 Victim
Ik wil een DVD speler gaan kopen en wil softwarematig gaan afdraaien. Nu heb ik een Voodoo 3 kaart en heb ik bij het afspelen van DIVX films niet echt goede kwaliteit omdat de kaart niet blurt.
Heb ik hier straks ook last van met DVD, en kan deze kaart het wel aan om een DVD goed en snel weer te geven, zonder schokken of slecht beeld kwaliteit

Graag jullie reacties :) :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 12:56 schreef ferdivdw het volgende:
..niet echt goede kwaliteit omdat de kaart niet blurt.
Begrijp ik dit goed :? De kwaliteit is niet goed omdat ie niet blurt :?

• BC3 Victim
Nu heb ik een Voodoo 3 kaart en heb ik bij het afspelen van DIVX films niet echt goede kwaliteit omdat de kaart niet blurt.

WTF? Ik heb hier ook een machine staan met een Voodoo3 2000 AGP en die doet DivX altijd erg mooi en vloeiend :?

• BC3 Victim
Waaraan kan het dan liggen dat de kwaliteit naar mijn mening erg slecht is?

En is de kaart voldoende om een DVD af te spelen (moet er door de videokaart ook iets gedaan worden met DVD films of is DIVX juist zwaarder door de compressie?) :)

• BC3 Victim
Op donderdag 24 mei 2001 13:12 schreef 0siris het volgende:
de kaart lijkt me goed genoeg, maar wat voor processor heb je?
Staat eronder, AMD Duron 800 320MB intern en op dit moment nog alleen een 8x4x32 Sony schrijver.

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-03 10:29

WiD

DivX en DVD draaien hier zelfs op een banshee deftig. Dan moet een voodoo3 het toch ook wel kunnen dacht ik zo.

• BC3 Victim
okee thanks guys :) :)

Pagina: 1