[BC3] Wat is er met die mediamarkt site?

Pagina: 1
Acties:

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Hoi, ik kom op de mediamarkt site, staat er bovenaan een aantal links (dacht ik) klik erop gebeurt niets!

Dan staat onderaan (moet persé met muis overheen anders zie je de inhoud niet) van die vage tv''tjes, dan klik ik op producten, met verwachting een indeling te krijgen.
En wat krijg ik? De huidige aanbiedingen, daar heb ik toch niet om gevraagd? Ik vroeg om "producten" niet om "aanbiedingen". Supervaag.

Weet iemand hoe ik de duidelijke indeling bij dat bedrijf kan krijgen, ik zal vast wel weer niet ver genoeg hebben gekeken...

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:34
Er staat geen complete productenlijst op de site zover ik weet. Wel jammer, anders had ik me een hele dag op die site kunnen vermaken :P

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05-2025
Ja, dat is wel erg triest. Want dan is die site er gewoon voor nix, alleen "om een site te hebben".

Ik zie daar macromedia rulez staan, kun jij mij een link geven waar Dreamweaver is te d/l en?

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Natuurlijk wil Mediamarkt geen complete site: ze hebben alleen aanbiedingen die ze als lokkertjes gebruiken om de mensen naar hun Toko te halen zodat ze iets anders (lees: duurder) gaan kopen.........

Via het internet willen de mensen alleen de koopjes bestellen!

• Hermanvh
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Op donderdag 24 mei 2001 13:56 schreef Yokozuna het volgende:
Ja, dat is wel erg triest. Want dan is die site er gewoon voor nix, alleen "om een site te hebben".

Ik zie daar macromedia rulez staan, kun jij mij een link geven waar Dreamweaver is te d/l en?
Je kan een 30 dagen versie downen op www.macromedia.com

Een beetje goed zoeken en je vindt ook wel een oplossing voor die 30 dagen :)

Maar die mag ik hier niet posten van de Admin!

Tips geven mag natuurlijk wel....

Het is een russische site, dus .ru en de naam kan je makkelijk raden.....

webOS all the way!

Verwijderd

Mediamarkt heeft geen totale producten lijn op de site gezet vanwege 1 simpele feit. Het is gewoon niet te doen.

Ze hebben gewoon zo onnoemelijk veel, behalve boxen.

Verwijderd

En wie weet meer over hun "laagste prijs garantie"

Ik heb in Leeuwarden een Pinnacle pctv-pro(tv kaart) gekocht 284,-. Meteen navraag gedaan bij de balie over laagste prijsgarantie.
Medewerkster zegt: u hoeft alleen maar te kunnen aantonen waar het goedkoper is, printje etc.:)

Kom ik daar gisteren (als het maar binnen 14 dagen is) weer met printje van Multipc prijs daarro 239,-
Ik naar de balie, uitleggen hoe en wat. Medewerkster heen en weer bellen, ja meneer het geldt alleen in omgeving friesland en het mag niet via internet aangeboden worden!
ikke vragen naar de voorwaarden, hebben ze niet.|:(

Ze begrijpen daar dus helemaal niet hoe de voorwaarden in elkaar zitten(als ze die dan hebben)
In iedergeval kom ik hier nog op terug daarzo , want ze weten zelf niet waar ze het over hebben.

Verwijderd

Ja sorry ik weet niet hoe het met jullie is maar mijn nekharen gaan altijd rechtop staan bij dat soort zaken als (kots)mediamarkt(kots).
No offense ofcourse.
Ik ga liever naar wat kleinere zaken waar ze je nog kennen, lekker kunt kletsen (audiofiel geneuzel, hehe) en een kopje koffie kunt krijgen.
Betaal ik GRAAG een paar tientjes meer voor. :) :)

Verwijderd

Je hebt helemaal gelijk!

Soms is de verleiding groot|:(
Pagina: 1