De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
http://store.europe.creative.com/detail.asp?pid=1132
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wel de LIVE maar niet de drive.
Binnenkort ga ik een nieuwe LIVE kopen, alleen deze koop ik dan mét een drive.
Smilies stuk
Verwijderd
http://www.hoontech.nl/hoontech/brackets.html
Verwijderd
Nou ja, mocht iemand mij er nog 300 piek voor willen geven doe ik hem wel weg. Is wel de versie zonder afstandbediening en geluidskaart hou ik wel zelf, dus:
LiveDrive II
2 aansluitkabels (1 is voor geluidskaart naar LiveDrive II, de andere weet ik niet, kreeg hem er gewoon bij).
1 connector bedoelt om een dolby versterker op aan te sluiten.
1 ir kabeltje
Alien vs Predator & soort racespel
Cubasis Vst, ReCycle, Mixman Studio
optische kabel
Nou ja, mocht er meer bijzitten, krijg je dat ook wel erbij. Dit is even uit het blote hoofd. Oh, ja de Platinum doos en handleidingen uiteraard. Komt er dus eigenlijk op neer dat ik alleen de geluidskaart hou.
Mocht er iemand geïnteresseerd zijn, mail dan maar even naar liu999@zonnet.nl
Wil evt. verzendkosten wel delen.
Verwijderd
Ik meende me te herinneren dat de adviesprijs iets van 200 gulden zou zijn van zo''n ding, toch?
Maar ik KAN het verkeerd hebben. Het is ook weer een tijdje geleden dat ik dat ergens (on-line of in een computerblad, ik weet het niet meer) dacht te hebben gezien.
Verwijderd
Wel leuk maar niet het geld waard IMO
Alleen interessant als je het tegelijk met de audiokaart als een setje koopt.