[BC3] divx aan de praat krijgen...

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb het volgende probleem: Heb meerdere films als shaft ed bij Kazaa gedownload, maar hij geeft bij de meeste films steeds "player error" aan...Ik heb op de laptop hier die 3.11 alpha codec, maar het wil allemaal maar niet draaien, een divx player opent de bestanden uberhaupt niet. Ik weet dat er in andere topics al vragen rondom dit probleem bestaan, maar ik kan ze zosnel niet vinden...

Iemand hier die me zou kunnen helpen? :)

thanks!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 20:50 schreef def-kruimel het volgende:. Ik weet dat er in andere topics al vragen rondom dit probleem bestaan, maar ik kan ze zosnel niet vinden...
Moet je eens hier kijken...
Je zoekactie naar ''divx afspelen'' leverde 1276 resultaten op.

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:20

spok9

Groen...

Op woensdag 23 mei 2001 20:55 schreef MREn het volgende:

Je zoekactie naar ''divx afspelen'' leverde 1276 resultaten op.
Zou jij daarin gaan zoeken? Denk het niet hè!

Installeer de codec ff opnieuw, of probeer eens andere film ofzo. Probeer ook eens een andere speler.

BTW: WTF is Kazaaa? Klinkt goed nl. >:)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• BC3 Victim
Kazaa ,, een goed proggie net als napster. Kan je mee resumen en van bijv 4 andere accounts dezelfde film downen, lekker snel dus ... je meot ff kazaa in je searchengine typen..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
indien die AVI''s incompleet zijn, zullen ze niet afspelen...

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:20

spok9

Groen...

Kazaa maar ff downloaden dan >:)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• BC3 Victim
Een goede player is micro dvd!

Robzilla

Verwijderd

Waarschijnlijk zijn je films niet compleet, en daarom speelt ''ie ze niet af.

• BC3 Victim
Op woensdag 23 mei 2001 20:50 schreef def-kruimel het volgende:
Ik heb het volgende probleem: Heb meerdere films als shaft ed bij Kazaa gedownload, maar hij geeft bij de meeste films steeds "player error" aan...Ik heb op de laptop hier die 3.11 alpha codec, maar het wil allemaal maar niet draaien, een divx player opent de bestanden uberhaupt niet. Ik weet dat er in andere topics al vragen rondom dit probleem bestaan, maar ik kan ze zosnel niet vinden...

Iemand hier die me zou kunnen helpen? :)

thanks!
die divx player...heb ik ook, moet je eerst vanuit startmenu installeren, anders doet ie het niet, heb je dat gedaan, dandoet ie het wel >:)

Verwijderd

Zoals hierboven al gezegd is waarschijnlijk het filmpje niet compleet. Moet je divfix dowloaden:

http://www.divx-digest.com/software/divfix.html

Filmpje inladen en "rebuild index" klikken.

-Desecrator

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 20:50 schreef def-kruimel het volgende:...steeds "player error" aan...
Hier heb je het zeker over Kazaa zelf, dat klopt, daar zitten nog behoorlijk wat bugs in... en volgens mij werkt die player van Kazaa ook uberhaupt niet met divx.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Gewoon de met Kazaa gedownloade films in Windows media player afspeelt en zorgen dat je zowel de DivX 3 en 4 codec hebt.

Voor wie Kazaa niet kent: try it out!

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

probeer anders de angelpotion codec, hielp bij mij ook.

http://www.gdivx.com

hier kan je hem vinden

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Pagina: 1