De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Moet je eens hier kijken...Op woensdag 23 mei 2001 20:50 schreef def-kruimel het volgende:. Ik weet dat er in andere topics al vragen rondom dit probleem bestaan, maar ik kan ze zosnel niet vinden...
Je zoekactie naar ''divx afspelen'' leverde 1276 resultaten op.
Zou jij daarin gaan zoeken? Denk het niet hè!Op woensdag 23 mei 2001 20:55 schreef MREn het volgende:
Je zoekactie naar ''divx afspelen'' leverde 1276 resultaten op.
Installeer de codec ff opnieuw, of probeer eens andere film ofzo. Probeer ook eens een andere speler.
BTW: WTF is Kazaaa? Klinkt goed nl.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Robzilla
die divx player...heb ik ook, moet je eerst vanuit startmenu installeren, anders doet ie het niet, heb je dat gedaan, dandoet ie het welOp woensdag 23 mei 2001 20:50 schreef def-kruimel het volgende:
Ik heb het volgende probleem: Heb meerdere films als shaft ed bij Kazaa gedownload, maar hij geeft bij de meeste films steeds "player error" aan...Ik heb op de laptop hier die 3.11 alpha codec, maar het wil allemaal maar niet draaien, een divx player opent de bestanden uberhaupt niet. Ik weet dat er in andere topics al vragen rondom dit probleem bestaan, maar ik kan ze zosnel niet vinden...
Iemand hier die me zou kunnen helpen?
thanks!
Verwijderd
http://www.divx-digest.com/software/divfix.html
Filmpje inladen en "rebuild index" klikken.
-Desecrator
Verwijderd
Hier heb je het zeker over Kazaa zelf, dat klopt, daar zitten nog behoorlijk wat bugs in... en volgens mij werkt die player van Kazaa ook uberhaupt niet met divx.Op woensdag 23 mei 2001 20:50 schreef def-kruimel het volgende:...steeds "player error" aan...
Voor wie Kazaa niet kent: try it out!
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.