Toon posts:

[BC3] Sony TRV130e

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goedendag heren tweakers,

We hebben vandaag de bovenstaande digi-camcorder gekocht, kregen we een heel leuk editting kaart bij voor de peecee. Nou ik kom thuis stop die kaart erin sluit de cam erop aan en ja hoor PERFECT beeld op je peecee. Nu had ik van die winkelier gehoord dat ie in principe ook als webcam te gebruiken is. Nu probeer het via netmeeting, maar dat programma zegt dat er niet echt een capture device gevonden is. Ik vraag me af hoe ik het anders zou moeten doen!.

Alvast bednakt voor uw hulp allen.

p.Die kaart voor de peecee is een Firewire Desktop Kit(usb-aansluiting).!

alvast tnx:)

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand iets:?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
als je een standaard sony kaartje (blalalalal 1000 en/of blalalal 2000) hebt voor in je pc ondersteund die alleen overdracht van stilstaande beelden (dus geen webcam/video)
Kun je misschien het type van de pc-kaart posten, wie weet kan ik wat meer vinden voor je

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
type kaart: Sitecom Desktop Firewire Kit met IEE 1394 kaart.
zegt dit wat?

Verwijderd

Was zeker een aanbieding van Foka in Rotterdam.
BTW Sitecom is toch best een aardig merk, zeker geen ukifuki of zo.
Maar dat er een USB-aansluiting op zit lijkt mij sterk, zal wel FireWire zijn, aangezien het een FireWire kaartje is.

Grtzzz

Verwijderd

Topicstarter
ja die aanbieding bij FOka!!!........er zat orig zo''n sony-ukifuki kaart bij, ik heb ff de verkoper omgepraat en deze genoemn voor de same prijs:P ...die aansluiting lijkt verdacht veel op usb:? magoed...kan iemand me helpen om hem als webacm te gebruiken of niet:?

• BC3 Victim
Op donderdag 24 mei 2001 16:54 schreef pakradja007 het volgende:
type kaart: Sitecom Desktop Firewire Kit met IEE 1394 kaart.
zegt dit wat?
Hmm, das inderdaad een Firewire kaart (voor doorvoer van bewegende beelden). De aansluiting is overigens iets breder dan een USB aansluiting, vandaar misschien je verwarring.
Waarschijnlijk krijg je het probleem doordat de drivers voor je camera (TWAIN?) niet zijn geinstalleerd.

Ik ben er niet helemaal zeker van, dus als iemand het weet...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
hoe install ik die drivers? volgens dat proggie wat er bij die kaart is geleverd is de camera nu geinstalleerd als dv camera. Eerst was dat Microsoft VCR ofzo....come on tweakgoden wat doet ik verkeerd:?

Verwijderd

Topicstarter
y0....? anyone nog bright ideas?

• BC3 Victim
heej! ik zit met een soortgelijk probleem! ik heb ook die aanbieding van foka en dus ook die rot ieee 1394 firewire kaart. ik draai op win2k pro en heb dus geen drivers.

anyone????

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-07 10:37

mayhem

beetje oud topic dit, maar iemand misschien een oplossing ?

Verwijderd

ik had gelezen dat direct opnames met je camcorder naar pc niet mogelijk is met firewire, wel met USB. zo zit dat bij mij in ieder geval. en ik heb een sony dcr-trv239e
Pagina: 1