[BC3] Geflipte geluidskaart.... HELP???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Mijn probleem is het volgende:

Ik heb een SoundMAX integrated Digital Audio kaart, nou dit is mijn probleem;
Ik heb alles geïnstaleert zo als het moet maar ik heb geen geluid als ik bij de eichenschappen voor MultiMedia kijk staat er dat er geen geluidskaart is :? :? :? :? Ik heb er toch wel degelijk een geïnstalleerd... Wat nu??

PS
Ik heb een Celleron 500MHz (niet geclockt) 128MB RAM voor verdere details vraag maar raak!

Al vast bedankt :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

Op woensdag 23 mei 2001 19:15 schreef xerofchaos het volgende:
Ik heb een Celleron 500MHz (niet geclockt) 128MB RAM voor verdere details vraag maar raak!
BEN JIJ FF ZWAAR ZIEK IN JE HOOFD ????? Wegwezen van dit forum !!! NU, WEG !!!!!!!!

Keuze 2 : je clockt je celly naar minimaal 600 mhz

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 19:21 schreef JT het volgende:

[..]

BEN JIJ FF ZWAAR ZIEK IN JE HOOFD ????? Wegwezen van dit forum !!! NU, WEG !!!!!!!!

ohhh wat een krachtige hulp

• BC3 Victim
Ik ben niet ziek hoor maar je hulp is ook niet alles!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
startrek nerdie

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:14

[..]

Voel jij je wel lekker hey, is de hitte je teveel geworden, sinds wanneer is overklokken een verplichting om hier te posten, lees jij zoiets in de FAQ ofzo???
Hij legt gewoon in de correcte sectie A/V/H
zijn probleem voor op een normale manier.
Kom jij er ff doorheen blaten met je overklokken, slaat echt nergens op dus
en dan nog zeggen dat ie weg moet wezen ook
terwijl jij degene bent die een onnuttige post maakt, wat geen waarde toevoegd aan dit topic.
zoo. dit moest ik ff melden:)

p.s.
ik vind goedwerkend geluid trouwens wel veel belangerijker dan je proc 100 mhz verder klokken....

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• BC3 Victim
Op woensdag 23 mei 2001 19:35 schreef Euroshima het volgende:
startrek nerdie
:( wat op tegen??

• BC3 Victim
Bedankt Turismo

maar weet iemand hoe ik weer geluid kan krijgen???

• Turismo
Laat ik je s helpen dan.

wat staat er in je hardware properties
1. staat je geluidskaart er netjes tussen?
2.of Unknown device(dan is dit je geluidskaart waarschijnlijk)
3.Onboard snd mischien, disable die dan in je bios
4. heb je autoinstall gedaan?zoja doe dit manual via "hardware properties"-->"unknown device""zelf driver aangeven is een *.inf file op de cd"
5.update vinden op de website van t merk

• BC3 Victim
Dank je wel ik zal starks eens ff kijken in de bios.

De instalatie heb ik zo van de WIN98SE Cd-rom dus dat deed hij natuurlijk automatisch...

Hij staat overigens gewoon tussen de apparaten als zijnde geïnstaleerd (dus daar ligt het niet aan??) Maar het is een onboard dus ik zal het ff uitzetten in de bios Dank je wel!! :) :)

• Turismo
Op woensdag 23 mei 2001 19:59 schreef xerofchaos het volgende:
Dank je wel ik zal starks eens ff kijken in de bios.

De instalatie heb ik zo van de WIN98SE Cd-rom dus dat deed hij natuurlijk automatisch...

Hij staat overigens gewoon tussen de apparaten als zijnde geïnstaleerd (dus daar ligt het niet aan??) Maar het is een onboard dus ik zal het ff uitzetten in de bios Dank je wel!! :) :)
Oops als t onboard snd is moet je dit dus niet disablen! (had dit niet goed gelezen)drivers op de cd zoeken die je bij moederbord kreeg. maar kijk eerst s op de website van het moederbord of daar drivers te vinden zijn daarvoor

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15

Exirion

Gadgetfetisjist

Wat is dit voor lame gezeik? |:(
Volgens mij moet jij ff met je kop in de plee gaan zitten en dan een paar keer doortrekken. Misschien fris je er van op >:)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BC3 Victim
Op woensdag 23 mei 2001 20:13 schreef Turismo het volgende:

[..]

Oops als t onboard snd is moet je dit dus niet disablen! (had dit niet goed gelezen)drivers op de cd zoeken die je bij moederbord kreeg. maar kijk eerst s op de website van het moederbord of daar drivers te vinden zijn daarvoor
ben ik achter gekomen ik ga ff kijken op de site van het moederbord...

Nog maals bedankt ;)

Pagina: 1