Toon posts:

[BC3] 2 x soundblaster??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er over te denken om nog een SB 128PCI erbij te kopen. Ik heb er al namelijk al eentje.
Ik vroeg mij af of iemand weet of dit fouten kan geven. Doordat ze bijvoorbeeld beiden het zelfde irq willen gebruiken.
Ik zal even uitleggen waarom ik dit vraag.
Een maandje terug is mijn onboad-soundcard overleden.. :( was toch niet zo''n super ding maar ok. Nou heb ik thuis een mengpaneel en mixte ik vrij vaak mp3tjes.. :) nou is mijn onboad sound overleden.. maar wil ik toch mixen.. heeft iemand een idee. of ik 2x een soundblaster 128PCI naast elkaar kan zetten of dat ik beter een Live 1024 erbij kan kopen ofzo.. Ik vraag me voornamelijk af of ik geen last krijg met mijn IRQ''s.

Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven.

Verwijderd

nee, dat gewoon lukken. Als je de inmiddels befaamde search had gebruikt had je dit gevonden:
Je zoekactie naar ''geluidskaarten'' leverde 364 resultaten op.
En had ik nu geen UTFS hoeven te roepen :P

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:34
IIg. heb ik een live én een 128 naast elkaar draaien en dat levert geen problemen op :)

Verwijderd

Gewoon proberen...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kan je dan niet beter direct overstappen naar een degelijke soundkaart met meer dan 1 uitgang ?! >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op donderdag 24 mei 2001 09:32 schreef --TranSie-- het volgende:
Kan je dan niet beter direct overstappen naar een degelijke soundkaart met meer dan 1 uitgang ?! >:)
Zoals een SB128PCI met 4 kanalen uit? :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 24 mei 2001 09:32 schreef --TranSie-- het volgende:
Hier ben ik het absoluut mee eens donder die soundblaster nu maar eens een end in de vuilnisbak en koop een geluidskaart met eventueel een breakout box zodat alles omgezet wordt buiten de pc om storingen te voorkomen en dat hoeft helemaal niet duur te zijn.
B-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-07 22:25
Ik heb dat ooit geprobeerd met 2 SB16''s onder win98, en dat wilde toen niet werken, omdat ie het verschil niet zag tussen de twee kaarten, en dus maar een SB16 aangaf.
Ik weet niet of dit in winME of win2000 gefixed is, maar ik geef je een betere kans aangezien de SB128 een PCI kaart is.

succes

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb twee Live''s in m''n PC gehad, en dat werkt goed onder Linux en in Windows met twee verschillende drivers (APS Live) maar officieel ondersteunen de Live drivers maar 1 kaart. Ik geef je dus met een SB128 helemaal weinig kans.

Koop dan liever een DMX XFire ernaast. Een veel betere kaart, en die werkt wel goed samen met een Live :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1