[BC3] Miro Studio DC-10 Plus in W2K???

Pagina: 1
Acties:

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:12
Hoe dit kaartje in W2K aan de praat te krijgen? Ik heb wel de drivers van de cd-rom geprobeerd, maar dan krijg ik een of andere fatal error. Zijn er uberhaupt W2K drivers voor deze capturekaart? Ik heb de site gecheckt maar niets gevonden...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• Dennis
  • Laatst online: 08:34
Nee die zijn er niet en komen ook niet omdat Miro zegt dat het een kaart voor thuisgebruik is en Win2k is niet voor thuisgebruik volgens hun.

Kortom: je kan lang wachten.... :(

• EsCo
Das jammer, kan ik dus onder dat instabiele Win 98 gaan capturen...

Moet ik oook alleen voor capturen W98 erop laten staan. Helaas...

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Wachten op Whistler. Die zullen ze wel gaan ondersteunen en met die ook 2000 maar hopen dat ze de DC10+ niet gaan discontinuen voor XP uit komt.

Er wordt trouwens een niet officieele driver ontwikkelt maar met de huidige versie kan ik het niet aan de gang krijgen. Misschien dat het ligt aan de "Pre-Alpha" status die het heeft. :)

http://sourceforge.net/projects/zorannt/

• EsCo
Ik ga die driver even proberen. Ik ben iig zeer blij dat er aan gewerkt wordt.

• EsCo
Sorry voor dit oude topic opkicken, maar ik heb even die driver gedownload en hij doet het. Hij is alleen wel iets traag. Ik heb gecaptured met Wincap32.exe (zoiets) wat er bij zat, maar ik kan die gecapturede filmpjes niet goed zien in VirtualDub. In WMP kan ik ze wel gewoon zien. Iemand een id?

Pagina: 1