De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dus: opnemen van bijv plaat naar mp3, begint het volgende nummer, dan wordt dit ook een nieuw mp3 file!!!!
Je PC moet wel snel genoeg zijn, met mijn oude P2-233Mhz-96MB: begin van ieder nummer was lelijk omdat proggie het vorige nummer even als MP3 moest wegschrijven
Mijn AMD-1200Mhz-256MB doet ut wel..
-medium: klinkt lelijk, ''narrow'', snel.
-high: klinkt mooi, iets trager.
-very high: moeilijk te onderscheiden van high: supertraag.
Ik vraag me altijd af, andere proggies, waarbij dit niet instelbaar is, staan die standaard op low-quality? En dan die ''supersnelle'' Xing-codec..
MESSER met LAME
Lekker simpel, cd d''r in, effe info weghalen bij een cddb (automatisch natuurlijk), Control-A(toch es kijken oftie ook niet automatisch alles kan selecteren) - F8 - Enter, effe wachtte!!!! KLAAR.
Oh ja, en dat in combo met Lame (en als daar brakke dingen uitkomen (wat toch echt wel eens het geval is, vooral met vbr''s) dan Fraunhofer.
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
K''eb Musicmatch Jukebox geinstalleerd. Werkt prima.
Mzzl