Fifa2000 valt tegen

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Ik vind fifa2000 tegenvallen.

* minder bewegingen zijn mogelijk :(
* de besturing is moeilijker geworden :(
* de interface is veel te simpel :(
* de teams kloppen van geen kant en zijn allesbehalve uptodate :(

Mogen we constateren dat fifa volwassen is en niet meer doorgroeit???

DIT IS MIJN WEBSITE

• Grub
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-02-2024
Je vergeet er eentje en nog wel de grootste: grafisch een grote achteruitgang. Ik denk dat fifa2000 hierop het meeste wordt afgekraakt.
Verder zijn er onder het spelen wel meer mogelijkheden, icon-attach/defense enzo.
En als je de trucjes weet(alt/ctrl) dan zul je zien dat er slechts twee bewegingen uitgehaald zijn: je kunt nu niet meer kiezen of je een 180 graden draai naar links of naar rechts wilt maken, en dat geldt voor die schuiver ook.

In het begin was ik ook diep teleurgesteld, maar na een flink aantal uren te hebben gespeeld(meer dan 100 al :)), kom ik erachter dat de speelstijl wel realistischer is geworden. Het oppikken van de lange passes als grote voorbeeld.
Een ander mooi ding is het seizoen; het geeft wel een kick om drie bekers tegelijk te winnen met Feyenoord.

Maar ik had veel, maar dan ook veel meer verwacht van fifa2000, en dan vooral op het gebied van grafische kwaliteit en teamsamenstelling.

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 09:35
wat dacht je van GEEN multiplayer optie voor tcp/ip via www..
:(

HT-addict in spe

Verwijderd

Als jullie zo klagen waarom hebben jullie dat progje dan?

• Wao
  • Laatst online: 03-12-2024

Wao

hahahahahaha

wat denk je?? ze konden het toch niet weten dat het hun zo tegen zou vallen?!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
En als je de trucjes weet(alt/ctrl) dan zul je zien dat er slechts twee bewegingen uitgehaald zijn: je kunt nu niet meer kiezen of je een 180 graden draai naar links of naar rechts wilt maken, en dat geldt voor die schuiver ook.
Dat klopt dus niet, want ik de volgende bewegingen konder wél in fifa99:
- de schaar
- schwalbe
- achter het standbeen langs overspelen
- "Ocotcha" dwarrelingen met bal (ctrl in houden en bewegen)

Verder ben ik het niet eens dat het spel grafisch slechter is geworden: het is wel realistischer, maar ik vind de gezichten slechter geworden, ik heb het idee dat ze daar niet lang aan hebben gewerkt.

Het commentaar is ook niet om over naar huis te schrijven, het publiek lijkt leuk maar begin al snel te vervelen.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

dat vind ik dus ook van fifa 2000 het is net als de rest gewoon bagger.
:(

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-02 16:42

johnwoo

3S-GTE

Ik heb al een hele poos Fifa 99 maar nog nooit gespeeld... Nu heb ik het laatst toch ff geprobeerd en ik vond het best leuk, maar: weet iemand een lijst met alle bewegingen te vinden? Op www.ea.com kon ik niets vinden en bij www.fifa99.com begonnen ze gelijk over fifa 2000...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

Tuurlijk: http://www.fifa99.net .
Kijk ook eens op http://www.fifa2000.net , ook voor bijvoorbeeld updated teams etc.

• Grub
Oh foutje Havana.

Die bewegingen kon ik trouwens helemaal niet.
Hoe doe je de schaar dan?
En what the hell is een schwalbe?
En overspelen achter het standbeen doet'ie toch automatisch dacht is??

Vertel het me asjeblieft, want dan kan ik mijn mp-enemy weer eens afzeiken met een paar trucjes die hij niet kent.

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-02 16:42

johnwoo

3S-GTE

schwalbe: neergaan terwijl je tegenstander niks tegen je doet. Blessure faken dus, en hopen dat ie een kaart krijgt.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• Grub
Oh bedoel je die. Ja die ken ik wel: shift Q.
Maar die andere twee?

En nog iets, het lukt mij niet om met een CD-ROM te multiplayeren over de seriele kabel. Iemand een tip?

Verwijderd

wat ik dan niet snap is waarom nba live 2000 (toch ook EA - okee vast een ander programmeer-team) dan WEL mooi is.. ze kunnen toch gewoon de engine onderling in EA delen? want het is praktisch hetzelfde.. mannetjes, een bal en een stadion.. 't is alleen maar de engine.

want nba live 2000 is gewoon ECHT mooi! :)

Verwijderd

grub: koop 2 netwerkkaartjes (neem gelijk maar utp 100 Mb/sec.), koop een utp-kabel van een paar meter (cross-over als je geen hub ertussen doet) even instellen en GAMEN MAAR!
Pagina: 1