[BC3] Accoustic Edge Komt naar Nederland

Pagina: 1
Acties:

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:33
Eindelijk komt hij in Nederland uit.

De Accoustic Edge kost 369 gulden
De Seismic Edge 249 gulden
De Rythmic Edge 179 gulden

Zie hier

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

Eindelijk!! ik dacht dat dat ding nooit zou komen

blaat? BLAAAAAAAAT!

Verwijderd

Kijk, da''s goed nieuws, thx voor de info.

Verwijderd

hij mag het geld wel waard zijn, best kostbaar voor geluidskaart

Verwijderd

Ik had dit bericht afgelopen weekend al naar tweakers nieuws gemaild, maar ze hebben het blijkbaar niet geplaatst.

Nu maar hopen dat de verkrijgbaarheid een beetje goed komt. Ik begreep van veel pc-winkels dat ze niet echt op deze kaart zitten te wachten. Maar ja omzet is omzet natuurlijk dus misschien nemen ze hem alsnog in hun assortiment op. :)

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 20:29 schreef wizler het volgende:
hij mag het geld wel waard zijn, best kostbaar voor geluidskaart
Dat is-ie :*

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Dat is een boel centjes.... In the states kost ie nog geen $80 meer. Ben benieuwd naar de daadwerkelijke prijs, die moet ruim onder de 300 piekjes liggen om het kaartje aantrekkelijk te maken.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

De adviesprijzen van Philips zelf liggen over het algemeen behoorlijk hoger dan de prijzen in de handel. Als dat ook nu het geval is dan zou dat betekenen dat de kaarten enkele tientallen guldens goedkoper zijn dan de hierboven vermelde bedragen. Laten we het hopen.

Oja, ik begrijp hier uit dat je nog steeds tevreden bent Thundermol? :D

Verwijderd

euh waarom bestellen jullie niet uit de states, als ie daar rond de 75 kost is het toch vel goedkoper om er met een mensje of 5 wat te halen...

• mythor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 13:25

mythor

Held in opleiding

Ik heb em al een paar maanden, van uit US gehaald ( de Edge ), en ik ben er erg tevreden over.
Ik vind em veel beter dan mijn oude MX300, met perfecte drivers en een erg handige config tool.
van uit us halen kosts toen 300 piek.

What you say?!

Pagina: 1