Toon posts:

[BC3] Koopvraag: Sony MZ-R500... > :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had ook een MZ-R500 gekocht + microfoon.. maar het bleek dat er op een MZ-R500 geen Mic ingang zit.

Heb ik ''m gelukkig nog kunnen omruilen voor een MZ-R700 :)

Verwijderd

Ligt het aan mij of heeft deze geen afstandbediening in het snoer?

Verwijderd

Ik wil binnenkort een portable MD-recorder kopen en nou heb ik m''n oog laten vallen op de Sony MZ-R500... ;)
Echter ik wil hem (uiteraars) zo goedkoop mogelijk aanschaffen.. Maar waar is hij dan het goedkoopst? (ik ben nog niet zo thuis in de "MD-wereld" :P )
Dusch,,, als iemand dit weet... *D

P.S.: Als iemand toevalig ook weet hoeveel hij weegt INCLUSIEF batterij..... graag!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Volgens mij is de MZR500 verkoop f499,- (ik meen dat bv. Dixons em heeft)

specs (van http://www.sel.sony.com/SEL/consumer/ss5/home/mdwalkmanrtm/minidiscwalkmanrecorders/mz-r500_specs.shtml)
4 oz (113g) without battery

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Kan wel kloppen, als je dat wilt kun je bv de Sony MRZ900 nemen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Voor maximaal 100,- extra kun je de MZ-R700 kopen incl. afstandsbediening, opbergtasje. Heeft ook betere specs.

Mijn advies ga voor de MZ-R700, toen hij net uit was heb ik hem voor 599,- gehaald bij de V&D. Je kunt hem waarschijnlijk nu al voor een paar tientjes goedkoper krijgen bij de Block.

Ik weet niet hoe je Duits is maar check de volgende link voor specs.
www.my-minidisc.de/explorer/index2.html

Verwijderd

Ik heb een Sony MZR 700PC besteld bij www.minidiscworld.com voor 594,- inclusief rembours, maar ik w8 er al bijna een week op :(

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 10:19 schreef Dennis_Dude het volgende:
Voor maximaal 100,- extra kun je de MZ-R700 kopen incl. afstandsbediening, opbergtasje. Heeft ook betere specs.

Mijn advies ga voor de MZ-R700, toen hij net uit was heb ik hem voor 599,- gehaald bij de V&D. Je kunt hem waarschijnlijk nu al voor een paar tientjes goedkoper krijgen bij de Block.
Hoezo "betere specs"; dat haal ik niet uit de recenties?! Heeft dat te maken met de levensduur van de batterij ?? :?

Oh, en wat is "de Block"? Die "zaak" ken ik niet....

• BC3 Victim
Op donderdag 24 mei 2001 16:07 schreef altruist het volgende:

[..]

Oh, en wat is "de Block"? Die "zaak" ken ik niet....
De Block is een wit/bruingoed zaak a la It''s, Megapool, EP en dat soort knakkers. Zitten vooral in het midden/westen van het land.

Pagina: 1